کد خبر: ۹۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

برخورد کامیونت با ۱۲ دستگاه خودروی سواری در سعادت آباد + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف یک دستگاه کامیونت با ۱۲ دستگاه خودروی سواری در سعادت آباد و مصدومیت ۶ نفر در این حادثه خبر داد.
برخورد کامیونت با ۱۲ دستگاه خودروی سواری در سعادت آباد + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱.۴۷ ظهر امروز حادثه برخورد چند خودرو در سعادت آباد بلوار شاهنامه اعلام شد که ۳ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: یک دستگاه کامیونت که بار نوشابه حمل می‌کرد، در کنار خیابان برای تخلیه بار متوقف بود که به یک باره خودرو شروع به حرکت کرده و با چندین دستگاه خودرو برخورد می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: این کامیونت با ۱۲ دستگاه انواع خودرو‌های سواری برخورد می‌کند که چند تا از خودرو‌ها واژگون شده و خسارت‌های سنگینی دیده‌اند.

ملکی تصریح کرد: در این حادثه ۳ نفر دچار مصدومیت و ۳ نفر دچار شوک شده بودند که همه ۶ نفر توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: کامیونت هم واژگون شده بود و ترافیک سنگینی در این محور ایجاد شده بود همچنین نشت گازوئیل باعث لغزندگی جاده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: با تلاش آتش نشانان خودروی کامیونت و سایر خودرو‌های واژگون‌شده به حالت اولیه بازگشتند و محل حادثه ایمن سازی و تحویل پلیس راهور شد تا علت حادثه بررسی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین