کد خبر: ۹۲۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸

باد و باران اصفهان را دربرمی‌گیرد

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر موج ناپایدار و افزایش وزش باد و وقوع رگبار و رعدوبرق در مناطقی از این استان خبرداد.
باد و باران اصفهان را دربرمی‌گیرد
آفتاب‌‌نیوز :

لیلا امینی با اشاره به گذر موج ناپایدار از فراز نیمه شمالی استان اصفهان، اظهار داشت: فعالیت این موج سبب افزایش ابر و وزش باد و وقوع رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق در مناطق شمال، شمال غرب و مرکز اصفهان و به ویژه نواحی مرتفع می‌شود.

به گفته وی، در مناطق شمال شرقی و شمال شرقی استان، کماکان افزایش سرعت باد در ساعات عصر و شب و فعالیت کانون‌های گردوخاک پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل فعالیت کانون‌های گردوغبار، شرایط کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای عموم افراد جامعه و کم شدن شعاع دید در شرق، شمال و مرکز به ویژه کلانشهر اصفهان ادامه دارد.

امینی ابراز داشت: از روز شنبه ۱۳ مرداد مجدد با ورود توده هوای گرم، روند افزایشی دما و ماندگاری گرما را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۳ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دمای آن به ۲۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان، امروز خوروبیابانک با بیشینه دمای ۴۷ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین