کد خبر: ۹۲۶۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

عکس سلفی جنجالی پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی و جنوبی

عکس‌های سلفی پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی و جنوبی روی سکوی مدال بازی‌های المپیک پاریس، واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و خبرساز شد.
عکس سلفی جنجالی پینگ‌پنگ‌بازان کره شمالی و جنوبی
آفتاب‌‌نیوز :

در مسابقات میکس تنیس‌روی‌میز بازی‌های المپیک پاریس، پینگ‌پنگ بازان کره جنوبی به برنز و کره شمالی به مدال نقره رسیدند. پس از آن لیم جونگ هون از کره‌جنوبی با عکس سلفی در کنار پینگ‌پنگ‌بازان کره‌شمالی بر روی سکو مدال، موفقیتش را جشن گرفت که این موضوع بسیار بحث برانگیز شد.

در طول تاریخ، چند مرتبه کره شمالی و جنوبی در مسابقات بین‌المللی ورزشی تیم‌های متحدی را تشکیل داده‌اند. در بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ زمستانی کره جنوبی، هر دو کشور به عنوان یک تیم در مراسم افتتاحیه رژه رفتند. حتی آن‌ها در مسابقات هاکی روی یخ زنان به عنوان یک تیم متحد بازی کردند.

با وجود آنکه پیشنهاد یک تیم متحد برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو داده شد، اما همه چیز از هم گسیخت و دوباره روابط ورزشی دو کشور یخ بست.

حتی در هفته‌های اخیر تنش‌ها در شبه جزیره کره بر سر هزاران بالون مملو از زباله بالا گرفته است. کره شمالی و جنوبی هنوز از نظر فنی در جنگ هستند.

در المپیک پاریس نیز، مسئولان برگزار کننده عمیقا از کره‌جنوبی به دلیل اشتباهی که سبب شد تا ۱۴۳ ورزشکار این کشور را در مراسم افتتاحیه به اشتباه کره شمالی معرفی کنند، عذرخواهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین