کد خبر: ۹۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹

خلیج فارس تا دوشنبه مواج است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اوایل روز دوشنبه، در برخی از ساعت‌ها با وزش باد‌های شمالی، سواحل و فراساحل استان مواج پیش‌بینی می‌شود.
خلیج فارس تا دوشنبه مواج است
آفتاب‌‌نیوز :

پیام مساعدی اظهار کرد: همچنین در این مدت احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و در مناطق مستعد استان و احتمال خیزش گردوخاک محلی دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‌هایی با وزش باد و در برخی نقاط با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در این استان به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۵، جزر اول ساعت ۱۴:۱۵، مد دوم ساعت ۲۱:۱۰ و جزردوم ساعت ۲۳:۳۵ خواهد بود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهر‌های اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین