کد خبر: ۹۲۶۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷

انتقاد از مطرح شدن چهره‌های درجه ۳ برای وزارت نفت

«عمده افرادی که تا به حال به عنوان وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته اند، مدیران درجه ۳ هستند، در صورتی که ما نمی‌توانیم با مدیران درجه ۳ از وضعیت فعلی خارج شویم و به جهان پیشرفته برسیم. باید این سؤال مهم پرسیده شود که افرادی که تا امروز مورد بررسی قرار گرفته‌‎اند، چقدر از اعتبار جهانی برخوردار هستند؟ چقدر در صحنه بین‌المللی شناخته شده‌اند.»
انتقاد از مطرح شدن چهره‌های درجه ۳ برای وزارت نفت
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جوان در مطلبی از مطرح شدن چهره های درجه سه برای تصدی وزارت نفت انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت: بیم آن می‌رود که ترامپ رئیس‌جمهور امریکا شود و همه می‌دانیم که او شمشیر را از رو بسته است، بنابراین بلافاصله فشار را روی چین زیاد خواهد کرد و ممکن است دولت چین، پیامی به پالایشگاه خصوصی بدهد که خرید نفت از ایران محدود شود، بنابراین ما باید وزیر نفت قوی داشته باشیم که در صحنه بین‌المللی ارتباط لازم و کافی را داشته باشد تا کار را جلو ببرد.

عمده افرادی که تا به حال به عنوان وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته اند، مدیران درجه ۳ هستند، در صورتی که ما نمی‌توانیم با مدیران درجه ۳ از وضعیت فعلی خارج شویم و به جهان پیشرفته برسیم. باید این سؤال مهم پرسیده شود که افرادی که تا امروز مورد بررسی قرار گرفته‌‎اند، چقدر از اعتبار جهانی برخوردار هستند؟ چقدر در صحنه بین‌المللی شناخته شده‌اند؟

چقدر با فرهنگ غرب و شرق آشنایی دارند؟ اصلاً چقدر زبان انگلیسی بلدند؟ (منظور فقط آشنایی با زبان انگلیسی نیست، منظور درک مطلب است.) وقتی شما می‌خواهید در جمعی تأثیرگذار باشید، اینکه فقط حرف بزنید و بشنوید کافی نیست، بلکه باید با فرهنگ آن‌ها نیز آشنایی داشته باشید و بتوانید ارتباط لازم، کافی و مطلوب را با خارج از کشور برقرار کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
0
1
سلام. این که وزرا باید توانمند باشند هیچ شکی نیست.ولی سوال اینجاست که وزیر نفت فعلی چقدر از توانایی های ذکر شده در روزنامه جوان را دارد؟!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین