کد خبر: ۹۲۶۳۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
ادعای بمبگذاری تکذیب شد

اطلاعیه شماره ۳ سپاه درباره ترور اسماعیل هنیه: با شلیک پرتابه کوتاه‌بُرد انجام شد

 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرد: جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس با شلیک «پرتابه کوتاه‌بُرد با سر جنگی حدود هفت کیلوگرمی همراه با انفجار شدید» از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.
اطلاعیه شماره ۳ سپاه درباره ترور اسماعیل هنیه: با شلیک پرتابه کوتاه‌بُرد انجام شد
آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز شنبه سیزدهم مرداد ماه منتشر شد، آمده است: با توجه به تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه‌بُرد با سر جنگی حدود هفت کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

متن اطلاعیه بدین شرح است:

به دنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و همراه ایشان گردید، به اطلاع عموم ملت ایران می‌رساند؛

۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است.

۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است.

در پایان تاکید می‌شود، خونخواهی "شهید اسماعیل هنیه" قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که "مجازات سخت " است را در زمان، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا همچنین در حمله به یک آپارتمان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت، «فواد شکر» از فرماندهان ارشد حزب الله لبنان را ترور کرد.

درپی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین