کد خبر: ۹۲۶۴۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

مرگ یک کارگر درپی آتش‌سوزی اتاقک کارگری در جنوب تهران

در پی وقوع آتش‌سوزی در یک اتاقک کارگری در محدوده بزرگراه امام رضا، کارگری جان خود را از دست داد.
مرگ یک کارگر درپی آتش‌سوزی اتاقک کارگری در جنوب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته خبر وقوع آتش‌سوزی در یک اتاقک کارگری در یک گاراژ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آتش‌نشانان ایستگاه ۱۲۱ را به محل حادثه واقع در بزرگراه امام رضا (ع)، ابتدای خیابان خاور شهر، گاراژ محسن اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در قسمت غربی یک گاراژ به مساحت حدود چهار هزار مربع اتاقک کارگری به متراژ تقریبی ۲۰ متر مربع که در طبقه دوم ساخته شده، قرار گرفته است. این محل طعمه شعله‌های آتش شده و درحال سوختن بود.

در این شرایط آتش نشانان بلافاصله با استفاده از لوله‌های آبدهی اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را خاموش کرده و از گسترش آن جلوگیری کنند. همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز وارد اتاقک شدند که در جریان آن با جسد سوخته شده کارگری در این اتاقک مواجه شدند.

با کشف پیکر این کارگر، جسد برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و محل نیز به عوامل انتظامی تحویل داده شد. همچنین برابر اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، کارشناسان این سازمان اقدامات خود برای یافتن دلیل وقوع حادثه را آغاز کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین