کد خبر: ۹۲۶۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹

استقلال خوزستان و هدفگذاری حضور در نیمه بالای فصل جدید لیگ برتر

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان کل بودجه این تیم در فصل جدید لیگ‌ برتر را ۲ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با این وجود قرار گرفتن این تیم در نیمه بالای جدول در فصل جدید هدفگذاری کرده اند.
استقلال خوزستان و هدفگذاری حضور در نیمه بالای فصل جدید لیگ برتر
آفتاب‌‌نیوز :

رسول رییس جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فلسفه ما در استقلال خوزستان این نیست که بازیکنان و ستاره‌های بزرگ با رقم‌های آنچنانی جذب کنیم بلکه بازیکن سازی و استفاده از جوانان بومی استان است به همین دلیل رقم‌های پرداختی ما فاصله خیلی زیادی با سقف قرارداد دارد.

وی با بیان اینکه برای بودجه ارزی و ریالی باشگاه یک سقفی تعیین کرده‌ایم افزود: کل تیم ما با ۲ هزار میلیارد ریال بسته شده و به آینده تیم بسیار امیدوار هستیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان یک تجربه موفق در رابطه با فروش جواد آقایی‌پور داشت و از این طریق ۲۵۰ میلیارد ریال نصیب باشگاه شد. یکی از فلسفه‌های اصلی گروه ملی فولاد و بانک ملی که در دستور کار هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان قرار دارد توجه به بازیکن‌سازی بوده و بخشی از هزینه‌های تیم در فصل آینده از محل ترانسفر بازیکن جبران خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقلال خوزستان آخرین تیم شهرستانی لیگ است که به مقام قهرمانی رسید افزود: قول می‌دهم که در فصل آینده جایگاه تک رقمی جدول را به خود اختصاص دهیم.

رییس جعفری گفت: سال گذشته تیم ما، ۲ نیم فصل متفاوت داشت همچنین در نیم فصل دوم به لحاظ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتیم. هیچ تیمی در چهار، پنج سال گذشته در یک نیمه نتوانسته سه گل به پرسپولیس بزند، اما استقلال خوزستان این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: خوزستان فصل قبل روز‌های خوبی را سپری نکرد تا حدی که هر سه تیم مدعی سقوط، خوزستانی بودند و این موضوع زیبنده فوتبال استان نبود.

رییس جعفری بیان کرد: خواسته هواداران استان به حق است و باید جایگاه استقلال خوزستان شایسته فوتبال استان باشد لذا با همین نگاه مجموعه مدیریتی باشگاه عزم خود را جزم کرد تا تیمی را ببندیم که شایسته فوتبال استان باشد و این قول را به هواداران می‌دهیم که فوتبال لذت بخشی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

وی گفت: آقای بوژویچ یکی از سرمربیان کارنامه دار فوتبال است و از اخلاق و رفتار حرفه‌ای برخوردار بوده و قطعا جایگاه استقلال خوزستان نسبت به فصل قبل بهتر خواهد بود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: در کنار آقای بوژوویچ از کادر فنی خوب خوزستانی استفاده می‌کنیم. آقایان خلیفه اصل، کعبی و بختیاری زاده فوتبال استان را به خوبی می‌شناسند و این موضوع به ما کمک می‌کند. بازیکنان خوبی از لیگ یک و بازیکنان جوانی را از لیگ برتر جذب کردیم همچنین بازیکنان خارجی خوبی به خدمت گرفتیم که سه نفر از آن‌ها در روز‌های آینده به تیم اضافه می‌شوند.

وی افزود: ضعف تیم استقلال خوزستان در لیگ قبل خط دفاعی این تیم بود که برای رفع آن، بازیکنان خوبی را جذب کردیم. قطعا هر چه زمان بگذرد استقلال خوزستان بانشاط‌تری را خواهیم دید.

بر اساس این گزارش در جریان مسابقات بیست و سومین دوره لیگ برتر که روز دوازدهم خردادماه به پایان رسید و تیم استقلال خوزستان با کسب ۲۸ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار گرفت.

رقابت‌های فصل فصل ۲۴ لیگ برتر ایران احتمالا اواخر شهریورماه آغاز می‌شود. زمان احتمالی شروع فصل جدید مشخص شد

بازی‌های جام حذفی نیز یک روز قبل از تابستان به پایان رسید، اما بازی‌های فصل جدید احتمالا با وقفه سه ماهه آغاز شود.

برنامه‌ریزی اولیه سازمان لیگ، شروع مسابقات فصل جدید لیگ برتر از روز ۲۵ مرداد بود، اما عدم زیرساخت مناسب در بسیاری از ورزشگاه‌ها موجب شد تا از همین حالا احتمال تاخیر به وجود بیاید که پیش‌بینی می‌شود حدود یک ماه از تاریخ قبلی، شروع بازی‌ها عقب بیفتد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین