کد خبر: ۹۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

هریس مناظره با ترامپ در «فاکس نیوز» را رد کرد

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر در آمریکا امروز اعلام کرد: «دونالد ترامپ» دبه کرد؛ ۱۰ سپتامبر در «فاکس نیوز» مناظره نمی‌کنم.
هریس مناظره با ترامپ در «فاکس نیوز» را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر سال جاری در آمریکا امروز شنبه از توافق برای برگزاری مناظره با دونالد ترامپ در ۴ سپتامبر خودداری کرد.

«دونالد ترامپ» گفت با شبکه «فاکس نیوز» به توافق رسیده است تا با رقیب دموکرات خود، در چهارم سپتامبر در پنسیلوانیا مناظره کند.

این خبر را کارزار کامالا هریس رسانه‌ای کرد.

کارزار کامالا هریس، در بیانیه‌ای چالش دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان برای مناظره در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در ۴ سپتامبر را رد کرد و از وی خواست تا به توافقات قبلی برای مناظره در روز ۱۰ سپتامبر احترام بگذارد.

کارزار کامالا هریس، در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: او (ترامپ) باید بازی را متوقف کند و در مناظره‌ای که قبلاً به آن متعهد شده بود در ۱۰ سپتامبر حاضر شود. معاون رئیس جمهور به هر طریقی در آنجا حضور خواهد داشت تا از فرصت ایجاد شده برای صحبت با مخاطبان استفاده کند.

کارزار هریس اعلام کرد که ترامپ تاریخ ۴ سپتامبر را به دلیل ترس رسانه‌ای کرده است.

ترامپ و هریس مدتی است که نتوانسته اند درباره تاریخ و کانال تلویزیونی مناظره به توافق برسند.

دور دوم مناظره‌ها در ابتدا قرار بود در ۱۰ سپتامبر در شبکه «اِ بی سی نیوز» برگزار شود، اما این موضوع در ابتدا به عنوان دومین رویارویی ترامپ با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا برنامه ریزی شده بود که پس از اولین مناظره؛ بایدن از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کرد. ترامپ هم سو استفاده کرد و گفت که توافقات قبلی (۱۰ سپتامبر) دیگر نافذ نیستند و به این بهانه شبکه «اِی بی سی نیوز» را نیز به تبانی با دموکرات‌ها و انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

از سوی دیگر، ترامپ پیشتر اعلام کرد که حاضر است چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) در فاکس نیوز (رسانه نزدیک به جمهوریخواهان) در مناظره حضور یابد.

این در حالیست که «ای بی سی نیوز» هم گفته اگر یک نامزد انتخاباتی در روز مناظره نیاید، ولی دیگر نامزد حاضر شود، کل زمان مناظره را به او اختصاص خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین