کد خبر: ۹۲۶۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

ترامپ: با هریس در فاکس نیوز مناظره خواهم کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد که با شبکه فاکس نیوز برای مناظره با کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در روز چهارشنبه چهارم سپتامبر (۱۴ شهریور) در پنسیلوانیا به توافق رسیده است.
ترامپ: با هریس در فاکس نیوز مناظره خواهم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) ریاست جمهوری این کشور با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشیال در رابطه با توافق خود برای مناظره با کامالا هریس نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده، نوشت: من با فاکس نیوز برای مناظره با معاون رئیس جمهور آمریکا در روز چهارشنبه ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) به توافق رسیده‌ام.

ترامپ در ادامه پیام خود با اشاره به اینکه پیش از این برگزاری مناظره‌اش در مقابل جو بایدن خواب‌آلود در شبکه‌ای بی سی برنامه‌ریزی شده بود، افزود:، اما به دلیل اینکه رئیس جمهور آمریکا از ادامه رقابت‌ها (در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده) انصراف داد، آن مناظره دیگر برگزار نخواهد شد.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با بیان اینکه علیه شبکه‌ای بی سی درگیر یک شکایت قضایی است، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با وجود این شکایت قضایی روشن است که تضاد منافع میان من و این شبکه تلویزیونی ایجاد شده است.

ترامپ در ادامه با اشاره به اینکه مناظره وی با هریس به میزبانی شبکه فاکس نیوز در پنسیلوانیا برگزار خواهد شد، تاکید کرد: اگرچه هنوز مکان دقیق این مناظره مشخص نشده است، اما مجریان آن برت بایر و مارتا مک کالوم خواهند بود و قوانین مناظره من با هریس مشابه قوانین مناظره من با جو خواب‌آلود است که حزب او رفتار وحشتناکی با وی کردند، اما این مناظره با حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد.

جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا سرانجام پس از بحث‌های بسیار بر سر نامزدی او در انتخابات ۵ نوامبر امسال (۲۰۲۴) برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳و توانایی رقابتش با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در این انتخابات، روز یکشنبه به وقت محلی از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید و از کامالا هریس معاون خود در دوره ریاست‌جمهوری به عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی‌ها روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی آمریکا به پای صندوق‌های رای می‌روند. برنده این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین