کد خبر: ۹۲۶۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰

گوهری: از پرسپولیس جدا شدم تا بیشتر بازی کنم

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس با جدایی رسمی از این تیم عنوان کرد که برای اینکه بیشتر بازی کند، از جمع سرخ‌پوشان جدا شده است.
گوهری: از پرسپولیس جدا شدم تا بیشتر بازی کنم
آفتاب‌‌نیوز :

احمد گوهری پرسپولیس پس از جدایی از این تیم در جمع خبرنگاران، گفت: امروز به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد داشتم، اما امیدوارم هر کسی می‌آید موفق باشد و خیلی دلم برای پرسپولیس تنگ می‌شود.

وی درباره تیم جدیدش، اظهار داشت: با یک تیم در دو هفته اخیر صحبت کرده بودم و باید ببینم در ساعات آینده چه اتفاقی می‌افتد.

گوهری درباره دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس، یادآور شد: بحث مالی نداشتم و از باشگاه خواستم که روند بازی کردنم قطع نشود و من اگر بازی نکنم افسرده و ناراحت می‌شوم. باشگاه، اما به این جمع‌بندی نرسید. من هم مسیرم را ادامه می‌دهم که هم اتفاقات خوب برای من و هم برای پرسپولیس رخ دهد. در زمان حضورم هر کاری از دستم بر می‌آمد برای خودم و باشگاه انجام دادم. برای گلر و مربی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم، اما من هم یک سری هدف دارم که خودم باید جلو ببرم.

وی در پاسخ به این سئوال که بهتر نبود، می‌ماند و با دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس رقابت می‌کرد، تصریح کرد: سازمان لیگ محدودیت‌هایی برای تعداد بازیکن گذاشته و اگر می‌ماندم لیست باشگاه پر می‌شد و بحث رقابت نبود.

گوهری درباره اینکه آیا در آینده پرسپولیس بازخواهد خواهد گشت، تصریح کرد: چرا که نه، باید ببینم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین