کد خبر: ۹۲۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

رئیس رژیم صهیونیستی: برای مقابله با تهدیدات آماده‌ایم

در حالی که گزارش‌ها از هراس شدید صهیونیست‌ها و مقامات آن نسبت به حمله تلافی‌جویانه احتمالی ایران و محور مقاومت به اراضی اشغالی حکایت می‌کنند، رئیس این رژیم در ادامه گزافه‌گویی‌های خود مدعی آمادگی تل‌آویو در برابر این تهدیدات شد.
رئیس رژیم صهیونیستی: برای مقابله با تهدیدات آماده‌ایم
آفتاب‌‌نیوز :

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم جنایتکار صهیونیستی در یاوه گویی جدید خود ادعا کرد «محور شر» اعلام کرده است درصدد حمله به ماست و ما برای رویارویی با این تهدید آماده هستیم.

هرتزوگ همچنین ادعا کرد: ما خواستار جنگ نبوده ایم، ولی زمانی که هیچ گزینه‌ای نداشته باشیم، به هر بهایی از خودمان دفاع خواهیم کرد.

ادعا‌های رئیس رژیم صهیونیستی پس از آن صورت می‌گیرد که روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

همچنین حزب‌الله لبنان صبح چهارشنبه (۳۱ جولای / ۱۰ مرداد) در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: دشمن صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه (سی‌ام جولای ۲۰۲۴ /۹ مرداد) به ضاحیه بیروت حمله کرد و یک ساختمان مسکونی را در یکی از محله‌های آن هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از شهروندان به شهادت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند و ویرانی زیادی در برخی طبقه‌های ساختمان به بار آمد. فرمانده بزرگ جهادی برادر فواد شکر (حاج محسن) در آن زمان در این ساختمان حضور داشت.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان روز پنجشنبه به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همچنین شهادت «فواد شکر» فرمانده شاخص مقاومت اسلامی لبنان گفت: دشمن و کسانی که پشت دشمن هستند منتظر پاسخ حتمی ما باشند. بین ما و شما روز‌ها و شب‌ها و میدان نبرد است.

وی افزود: نمی‌گویم که ما حق پاسخگویی در زمان و مکان مناسب را برای خود محفوظ می‌داریم، بلکه می‌گویم پاسخ می‌دهیم و آن‌ها باید منتظر بمانند و پاسخ در اختیار میدان خواهد بود.

سید حسن نصرالله همچنین گفت: پاسخ مقاومت به ترور شهید فواد شکر ثابت و غیرقابل بحث است و دشمن و آنانکه از این رژیم حمایت می‌کنند، قطعا باید منتظر پاسخ بعدی ما باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین