کد خبر: ۹۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

کُشتی وارد می‌شود؛ چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند؟

دهمین روز از بازی‌های المپیک در شرایطی آغاز خواهد شد که ایران در کشتی فرنگی ۲ نماینده دارد و امید می‌رود با حضور آنان، طلسم شکسته و کاروان ایران صاحب مدال شود.
کُشتی وارد می‌شود؛ چراغ اول را چه کسی روشن می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

بازی‌های المپیک پاریس در شرایطی دنبال می‌شود که دهمین روز این مسابقات فردا دوشنبه با حضور دو نماینده ایران در کشتی فرنگی ادامه خواهد یافت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۷ نفر حضور دارند، محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگات از الجزایر می‌رود و در صورت عبور از این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان کوین آرماس رودریگوئز از کوبا و کنیچیرو فومیتا از ژاپن مبارزه خواهد کرد. ژولامان شارشنبکوف قهرمان قرقیزستانی این وزن در گروه محسن‌نژاد حضور دارد و احتمال برخورد این ۲ کشتی‌گیر تا دیدار نیمه‌نهایی وجود ندارد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۶ نفر در آن حضور دارند، امین میرزازاده در دور نخست با آدام کُن از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف، در دور بعد به مصاف برنده مبارزه میخاین لوپز دارنده مدال‌های طلای المپیک و جهان از کوبا و «لی» از کره جنوبی می‌رود. رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک از فردا آغاز می‌شود.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین