کد خبر: ۹۲۶۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲

جوکوویچ: برای کسب طلای المپیک بسیار خوشحالم

نواک جوکوویچ قهرمانی در المپیک را بزرگ‌ترین دستاورد دوران ورزشی‌اش توصیف کرد.
جوکوویچ: برای کسب طلای المپیک بسیار خوشحالم
آفتاب‌‌نیوز :

تنیسور صرب در دیدار نهایی تنیس انفرادی المپیک پاریس در دو ست برابر کارلوس آلکاراس پیروز شد. این بازی ۲ ساعت و ۵۲ دقیقه به طول انجامید و با قهرمانی جوکوویچ همراه بود و به این ترتیب او برای اولین بار در دوران ورزشی‌اش طلای المپیک را کسب کرد.

او در صحبت‌هایی گفت: بسیار افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم. از این فرصت خوشحالم که برای اولین بار در دوران حرفه‌ای‌ام طلای المپیک را به کشورم بیاورم. شاید این بزرگ‌ترین موفقیت من باشد. من همه چیز‌هایی را که می‌توان در یک حرفه شخصی به دست آورد، به دست آورده‌ام.

کارلوس آلکاراس نیز بعد از این دیدار گفت: نواک عالی بازی کرد. او لیاقتش را داشت. او در لحظات سخت سطحش را بالا می‌برد. کمی ناراحتم، اما صادقانه بگویم با سر بالا زمین را ترک می‌کنم. هر چه داشتم نشان دادم. من به روشی که امروز بازی کردم افتخار می‌کنم. همیشه دوست دارم برنده شوم، اما باید به مدال نقره افتخار کنم. فکر می‌کنم قرار است یک حرفه عالی داشته باشم. مطمئنم لحظه من نیز فراخواهد رسید. یک روز مدال طلا را برای اسپانیا خواهم آورد. من منتظر این لحظه خواهم بود و برایش تلاش خواهم کرد. اکنون باید از بردن نقره لذت ببرم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین