کد خبر: ۹۲۶۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹

مقصد سرمربی محبوب هواداران استقلال مشخص شد

فرهاد مجیدی با تشکیل دوباره تیم فنی و جمع کردن دستیارانش، قصد دارد تا دوباره به کار مربیگری بازگردد و هدایت تیمی را در امارات برعهده بگیرد.
مقصد سرمربی محبوب هواداران استقلال مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

با وجود اینکه تکلیف نیمکت تمام تیم‌های لیگ برتر ایران و حتی امارات مشخص شده، اما هنوز هم فرهاد مجیدی گزینه‌ای جذاب برای انتخاب به عنوان سرمربی هر باشگاهی است. علی رغم شایعات متعددی که درخصوص آینده فرهاد در ایران شنیده می‌شد، اما او بسیاری از پیشنهادهایش را رد کرد.

در واقع، اخبار زیادی درباره حضور مجیدی در استقلال و یا حتی سپاهان شنیده می‌شد، ولی او تصمیم خود را مبنی بر ماندن در امارات گرفته بود. فرهاد که تعطیلات تابستانی خود را در اروپا سپری کرد، به تازگی به دوبی بازگشته که به نوعی وطن دوم او نیز محسوب می‌شود.

پس از پایان لیگ برتر ایران بود که اخبار زیادی درباره احتمال حضور سرمربی موفق و پیشین استقلال در تیم‌های لیگ برتر ایران شنیده می‌شد که مهمترین آنها، سپاهان و استقلال بود. با این حال، فرهاد قصد ندارد که موقعیت ویژه‌ای که در امارات دارد را به این راحتی از دست داده و به فوتبال کشور بازگردد.

او که در فوتبال امارات از شهرت بسیار خوبی به عنوان سرمربی برخوردار است، نسبت به تمامی مربیان ایرانی از موقعیت ویژه و استثنایی تری برخوردار است و نمی‌خواهد با بازگشت به لیگ برتر، این جایگاه را از دست بدهد و اکنون نیز مترصد فرصت خوبی برای ادامه فعالیتش در ادنوک لیگ است.

در واقع این یک امر بدیهی است که شانس حضور مجیدی در فوتبال ایران، از قبل گارانتی شده است و او که به خوبی از این موضوع آگاه است، در نتیجه فرهاد قصد ندارد که شرایط خوبی که در امارات دارد را از دست بدهد و در اندیشه حضور دوباره در لیگ این کشور است.

مدرک پرولایسنس مجیدی نیز تا آخر ماه آگوست به دست او می‌رسد و سرمربی سابق استقلال که به دنبال تشکیل دوباره تیم فنی خود است، قصد دارد تا در اولین فرصت خوب، هدایت یک تیم را در امارات برعهده بگیرد.

با توجه به سابقه خوب فرهاد در اتحاد کلباء، در صورت هر گونه جابجایی احتمالی میان مربیان ادنوک لیگ، او گزینه جدی برای هدایت یکی از تیم‌های اماراتی خواهد بود و به همین دلیل، مجیدی در اندیشه تشکیل یک تیم فنی خوب است تا بدون فوت وقت، مجددا مشغول فعالیت شود.

به هر شکل باید گفت که فرهاد مجیدی فعلا قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد و از آنجایی که در فوتبال امارات تغییر مربیان امری پرتکرار است، در صورت جابجایی احتمالی در هر کدام از تیم‌های ادنوک لیگ، می‌توان شاهد حضور فرهاد روی نیمکت یکی از تیم‌های اماراتی بود.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین