کد خبر: ۹۲۶۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

یک بازیکن لیگ برتری دیگر فصل را از دست داد

امیرحسام عرفانی‌نسب، دروازه‌بان جوان تیم کراپ الوند و تیم ملی زیر ۲۳ سال، به علت پارگی رباط صلیبی ادامه فصل و همچنین مسابقات آسیایی تایلند را از دست داد.
یک بازیکن لیگ برتری دیگر فصل را از دست داد
آفتاب‌‌نیوز :

عرفانی نسب، گلر جوان و آینده‌دار ساوجی که فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در سنگر توری تیم شهرداری ساوه داشت و از پدیده‌های سال به‌شمار رفت، پس از درخشش، طی انتقالی بزرگ در آغاز مسیرحرفه‌ای خود به تیم کراپ الوند پیوست و همچنین به تیم ملی زیر ۲۳ سال برای رقابت‌های داخل سالنی آسیا که در آذرماه به میزبانی تایلند پیگیری می‌شود، توسط علی صانعی دعوت شد. عرفانی‌نسب که به دنبال درخشش در فصل جاری بود، با آسیب‌دیدگی در تمرینات کراپ دچار مصدومیتی شدید شد و با تشخیص فیزیوتراپ‌ها و تایید پارگی رباط صلیبی از سوی آن‌ها، خانه نشین خواهد شد و ادامه فصل را به بدترین شکل ممکن از کف داد.

تیم کراپ الوند با توجه به مصدومیت عرفانی‌نسب، قطعا با آغاز تعطیلی لیگ برتر به علت حضور تیم ملی در جام جهانی ازبکستان، به دنبال سنگربانی جدید خواهد بود تا در ادامه فصل غیبت گلر جوان مشکل‌ساز نشود.

عرفانی‌نسب در روز‌های آینده زانوی پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد و از روز گذشته بازیکنان بزرگ این تیم از جمله احمد اسماعیل‌پور و مربی آن‌ها سعید کشاورزی با انتشار تصویری از او در فضای مجازی به دروازه‌بان آینده‌دار، امید و انگیزه برای بازگشت قدرتمندانه پس از دوران مصدومیت داده‌اند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین