کد خبر: ۹۲۶۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

پرسپولیس از هواداران برای موفقیت زمان خواست!

مربی بدنساز پرسپولیس که با توجه به تمرینات باید گفت کاملا مورد اعتماد سرمربی تیم است، دست بردار نیست و بازیکنان را آماده شروع مسابقات می‌کند.
پرسپولیس از هواداران برای موفقیت زمان خواست!
آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس پیش فصل ملتهبی را پشت سر گذاشت. بعد از جدایی اوسمار ویرا و چند ستاره ترکیب قهرمانی سرخ‌ها، این تیم روز‌های سختی را برای پیدا کردن جایگزین سپری کرد که البته هنوز تیم‌شان تکمیل نشده است.

سایت پرسپولیس با انتشار مطلبی در مورد بدنسازی و تمرینات پرسپولیس زیر نظر ادریس سایسی و کارلوس گاریدو، از هواداران پرسپولیس درخواست کرد که برای موفقیت به این تیم زمان بدهند.

در گزارش پرسپولیس آمده است: "فشار تمرینات این روز‌های پرسپولیس هر چند به اندازه دوره اوج تمرینات بدنسازی نیست، ولی تمرین با فشار بدنی هنوز نمایان است.

انتشار ویدیویی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین به خوبی نشان می‌دهد که به تعبیر فوتبالی‌ها، بدن‌ها زیر شلاق است. بازیکنان با این که جمعه بازی داشتند و در بازی‌ها هم به‌خاطر رقابتی که با یکدیگر دارند، پرفشار حضور پیدا می‌کنند، دیروز و امروز چند جلسه تمرین داشتند.

تمرین نوبت صبح هم به کار با توپ اختصاص داشت و هم به تمرینات بدنسازی که ادریس آن‌ها را با وسواس دنبال می‌کند. این تمرینات به شکلی است که حتی بازیکن با تجربه‌ای مانند گئورگی گولسیانی به شوخی و جدی می‌گوید زمان را گم کرده است و بازیکنان هم در مواجهه با سوالی انحرافی بیشتر درباره فشار تمرینات و البته ادریس سایسی صحبت می‌کنند.

ادریس مشخصا مورد اعتماد کامل خوان کارلوس گاریدو است. اگر نگاه پرسپولیس فقط به لیگ برتر بود شاید فشار تمرینات زودتر از این کم می‌شد، ولی این تمرینات نشان می‌دهد که کادر فنی متوجه لیگ نخبگان آسیا و فشار بالای مسابقات این فصل است.

برای دیدن پرسپولیس این فصل شاید به قول مربیان باید تا زمانی که بدن‌های بازیکنان از فشار دوره آماده‌سازی رها شود صبر کرد. در چنین شرایطی به طور قطع یکی از مهمترین ابزار‌های اعمال قدرت پرسپولیس، حمایت هواداران از اعضای تیم به ویژه در هفته‌های ابتدایی لیگ است که شاید بدن‌ها کمی هم سنگین باشد، ولی با حمایت همه جانبه، باید منتظر یک پرسپولیس مهیج باشیم. تا چند روز دیگر هم باشگاه پرونده نقل و انتقالات را خواهد بست و آن زمان تازه مشکل گاریدو برای انتخاب یک ترکیب یازده نفره از این همه بازیکن با انگیزه، آماده و مدعی آغاز خواهد شد. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین