کد خبر: ۹۲۷۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

وعده بزرگ کارلتو: رکوردی که هیچ تیم دنیا ندارد

کارلو آنچلوتی وعده داد که رئال امسال هر کاری خواهد کرد تا در هفت رقابت فصل بعد عنوان قهرمانی را کسب کرده و تاریخسازی کنند.
وعده بزرگ کارلتو: رکوردی که هیچ تیم دنیا ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

رئال هر دو بازی تور تابستانی خود را شکست خورده و بامداد چهارشنبه در آخرین بازی خود باید برابر چلسی قرار بگیرد. رئال به میلان با یک گل باخت و برابر بارسا نیز ۲-۱ شکست خورد. رئال چهارشنبه هفته بعد سوپرجام اروپا برابر آتالانتا را پیش رو دارد.

کارلو آنچلوتی پس از اولین جلسه تمرینی رئال مادرید در شارلوت، محل برگزاری سومین بازی تور پیش فصل آمریکا، با رسانه‌ها صحبت کرد.

او در مورد بازی با چلسی گفت: «همان چیزی که بعد از ال‌کلاسیکو گفتم، این‌ها بازی‌های تدارکاتی هستند، باید شرایط فردی بازیکنان را بهبود ببخشیم و حالا می‌خواهیم به رودریگو در نیمه اول و نیز به وینیسیوس دقایقی بدهم. این برنامه‌ای است که مدنظر دارم. سپس همه بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت تا برای اولین بازی رسمی فصل آماده شویم.»

هفت عنوان قهرمانی در انتظار رئال: «ما باید برای فتح همه آن‌ها رقابت کنیم و به شما اطمینان می‌دهم که همه تلاشمان را خواهیم کرد. تقویم فشرده است و توقعات از رئال نیز بالا، اما ما یک تیم با کیفیت کافی برای رقابت در همه چالش‌ها داریم. مثل همیشه، این خواسته باشگاه است.»

رکورد پرافتخارترین مربی رئال: «به رکورد‌ها فکر نمی‌کنم، به این فکر می‌کنم که چند روز دیگر یک جام مهم پیش رو داریم که می‌تواند اولین عنوان فصل باشد. پس باید به خوبی آماده شویم و برای کسب آن تلاش کنیم تا فصل را خوب شروع کنیم. این چیزی است که ما امروز در ذهن داریم. رسیدن به رکورد میگل مونیوز هنوز خیلی دور است، بدیهی است که رسیدن به آن اتفاق خوبی خواهد بود.»

آنچلوتی در مقابل آتالانتا می‌تواند چهاردهمین جامش در رئال را ببرد و با میگل مونیوز به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ رئال مادرید برابری کند.

یکی از چالش‌های دیگر آنچلوتی این است که دو فصل متوالی قهرمان لالیگا شود. آخرین مربی رئال که دو فصل متوالی قهرمان لالیگا شد، لئو بین هاکر مربی هلندی بود که در سال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۸۹ این کار را کرد. در تاریخ رئال فقط چهار مربی دو سال متوالی قهرمان لالیگا شده‌اند: مونیوز، بین هاکر، میلیانیچ و لوئیز مولونی. جالب این که آنچلوتی علاوه بر رئال در هیچ تیم دیگری دو سال متوالی قهرمان لیگ نشده است!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین