پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۲۷۰۷۴
۲۰:۵۸
۱۴۰۳/۰۵/۱۵

حجازی: هیچ مشکلی برای سرپرستی استقلال ندارم

حجازی: هیچ مشکلی برای سرپرستی استقلال ندارم
آتیلا حجازی حضور خود به عنوان سرپرست در استقلال را منوط به تصمیم مدیران باشگاه استقلال دانست نه نیاز به کسب مجوز.
۲۰:۵۸
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
به گزارش آفتاب نیوز،

آتیلا حجازی، در خصوص حضور خود روی نیمکت استقلال گفت: حضور من در استقلال بستگی به تصمیم مدیران باشگاه استقلال دارد. هیچ مشکلی از لحاظ مجوز برای سرپرستی استقلال ندارم، ممنوع الکار نیستم و می‌توانم بدون مشکل در خدمت استقلال باشم. در این رابطه تصمیم گیرنده مدیران باشگاه استقلال هستند و من هم مشکلی با این مسئله ندارم. 

ویدر خصوص نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: نقل و انتقالات استقلال فعلا چنگی به دل نمی‌زند. البته برای رقابت‌های لیگ ایران بد نیست، اما برای حضور در لیگ نخبگان به حضور بازیکنان قوی‌تر نیاز هست. البته اگر کاکوتا و اندونگ به استقلال اضافه شوند، شرایط خیلی بهتر می‌شود. من شنیده ام که کوکوتا قرار است فردا به ایران بیاید که این اتفاق می‌تواند برای استقلال خوب باشد. هر چه استقلال بیشتر تقویت شود به نفع این تیم است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان اعلام کرد: حرف برای گفتن زیاد دارم که حتما سر فرصت بیان می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha