کد خبر: ۹۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶

پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم

رئیس جمهور با تبریک پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، بر آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌های همه جانبه با ونزوئلا تاکید کرد.
پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان دوشنبه شب ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا با تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های همه جانبه از جمله ارتقای مبادلات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ونزوئلا و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور، بر اهمیت اجرای کامل و سریع همه توافقات انجام شده میان دو کشور تاکید کرد.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نیز ضمن تشکر از تماس تبریک روحیه‌بخش دکتر پزشکیان، بر علاقه مندی و آمادگی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران تاکید و تصریح کرد: جهش در همکاری‌ها مسیری برای دستیابی به پیشرفت، رفاه و سعادت برای هر دو کشور است.

وی همچنین بروز برخی ناآرامی‌ها در این کشور پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را توطئه‌ای صهیونیستی با همکاری آمریکا و برخی کشور‌های غربی و با هدف به نابودی کشاندن کشور‌های مستقل عنوان کرد و افزود: ما بار دیگر در مقابل چنین توطئه‌هایی مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد و بی‌تردید پیروز خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین