کد خبر: ۹۲۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۵

نیرو‌های مسلح ایران آمادگی کامل برای عملیات دارند

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیرو‌های مسلح ما امروز با وجود ۴۵ سال تحریم باز هم آمادگی کامل برای اجرای هرگونه عملیات را دارند.
نیرو‌های مسلح ایران آمادگی کامل برای عملیات دارند
آفتاب‌‌نیوز :

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای ارتش و ۲۹۵۰ شهید والامقام لشکر زرهی قزوین گفت: یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بخصوص در حالیکه دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا نظام را خدشه دار کند پس بهترین راه مقابله با استکبار، زنده نگه داشتن یاد شهداست.

امیر سرتیپ یوسف قربانی گفت: امروز صراط مستقیم ما در غیاب امام معصوم (ع)، مقام معظم رهبری است. شهدا نیز مسیری را پیمودند که ذوب در ولایت بودند. خداوند می‌فرماید: کسانی که در راه خداوند کشته شدند نپندارید که کشته‌اند بلکه نزد ما از روزی متنعمند.

وی تصریح کرد: شهدا با علم و آگاهی جهاد فی سبیل الله را انتخاب می‌کنند که این امر معامله با خداست و به هستی مطلق رسیدند. وصیت نامه شهدا سراسر زیبایی است همان که حضرت زینب (س) در جریان کربلا ذکر کردند. انقلاب ما نیز عاشورایی و حسینی است و با گذشت بیش از ۴۰ سال از آن باید دریابیم که امروز همان انقلاب به همه دنیا صادر می‌شود.

امیر سرتیپ قربانی گفت: قزوین، معطر و مزین به سه هزار شهید است و خانواده شهدا ستون‌های انقلابند. امروز ارتش، نیرو‌های مسلح و نیرو‌های زمینی بعد از ۴۵ سال با وجود تحریم‌ها به خصوص تحریم‌ها نظامی استوار ایستاده اند و همه تحریم‌ها تبدیل به فرصت شد.

وی افزود: در طوفان الاقصی هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد و وعده صادق به لطف و برکت خون شهدا و یاری خداوند اتفاق افتاد. امروز گروه‌های مقاومت و حرکت کشور‌های اسلامی را میبینیم. محکوم کردن رژیم صهیونیستی را در دنیا داریم میبینیم که با دست خود زمینه نابودی خودش را فراهم می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آن‌ها مهمان ما را در خانه مان به شهادت رساندند و با شهادت شهید اسماعیل هنیه، جریان انقلابی در میان کشور‌های اسلامی به راه افتاد و امروز نیرو‌های مسلح ما آمادگی کامل برای هرگونه عملیات را دارند. در برابر دشمن کودک کُش و خونخوار نباید ترحم کرد.

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: این ایام و روز‌ها که در کشور میگذرد دشمنان سعی میکنند با آنچه در یک اقدام در ترور میهمانی در کشور ما رقم زدند تا بتوانند برای منافع خودشون دستاورد فراهم کنند و این موقعیت باید باز خوانی شود.

اعلایی تصریح کرد: شهدایی که در تاریخ ماندگار شدند که در ارتش و سپاه و سایر نیروها، لباس جان برکفی برای ایران و اسلام را پوشیدند و از همه دستگاه و نیروها، شهدا تقدیم نظام و انقلاب شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین