کد خبر: ۹۲۷۱۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

مهدی قایدی شاید در تمرین آبی‌پوشان؛ مشکل ممنوع الخروجی حل شد؟

اخبار رسیده از امارات درباره حل مشکل ممنوع الخروجی مهدی قائدی حکایت از احتمال حضور موقت و کوتاه مدتش در تهران دارد.
مهدی قایدی شاید در تمرین آبی‌پوشان؛ مشکل ممنوع الخروجی حل شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قائدی ملی پوش کشورمان که در تیم اتحاد کلبا توپ می‌زند پس از همراهی تیم ملی برای دیدار در مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برای سفر به هنگ کنگ با کسب اطلاع از وضعیت ممنوع الخروجی اش از کشورمان جهت دیدار خانگی تیم ملی مقابل تیم ازبکستان به ایران برنگشت.

مهدی قائدی که در این مدت از طریق وکلایش درصدد رفع مشکل ممنوع الخروجی اش از ایران برای سفر به تهران و بوشهر بود حالا اخبار جدیدی در رابطه با احتمال رفع این مشکل ظرف روز‌های آینده به دستش رسیده است.

در همین باره مطلع شدیم در صورت رفع کامل مشکل ممنوع الخروجی مهدی قائدی و مسائل مربوط به مشکلات شخصی‌اش احتمالاً او تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر امارات در سفری کوتاه مدت (۴۸ ساعته) به کشورمان می‌آید تا با خانواده اش دیدار کند. در همین بین گفته می‌شود او شاید در این مدت کوتاه به تمرین استقلال هم برود و دیداری نیز با هم تیمی‌های سابق خودش داشته باشد.

ظرف یک ماه گذشته هواداران استقلال به شدت از مدیران باشگاه درخواست می‌کردند قایدی را به تهران و استقلال برگردانند که این موضوع در نهایت رخ نداد.

ناگفته نماند؛ تیم اتحاد کلبا در چهارچوب هفته اول مسابقات لیگ امارات جمعه دوم شهریور در خانه میزبان الوصل امارات خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین