کد خبر: ۹۲۷۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

نظر باهنر درباره انتصاب عارف و پورمحمدی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارنظر درباره انتصابات رئیس جمهوری را به مصلحت ندانست اما در عین حال عارف را فردی بسیار خوب، متدین، بی حاشیه‌ و متواضعی توصیف کرد که شبیه به پزشکیان هست.
نظر باهنر درباره انتصاب عارف و پورمحمدی
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگویی با خبرگزاری دانشجو ضمن اشاره به انتصابات مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری بیان کرد: وزارتخانه و معاونت ریاست جمهوری اصلا جای آزمون و خطا نیست که آدم بگوید که من مثلاً یک جوان پویای خوشفکر قوی و فعال و دست پاک و چشم پاک و متدین  را می‌گذارم ان‌شاءالله مشکلات را حل می‌کند.

وی ادامه داد: یک زمانی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۷، بیانیه صادر کردند و به بیانیه گام دوم مشهور شد. ایشان در این بیانیه فرمودند که در ۴۰ سال اول انقلاب این کارها انجام شده است و در ۴۰ سال دوم باید این کارها انجام شود و یک مطالبه‌ای از جوانان پویا، خوش‌فکر و جهادی کردند. برخی آنقدر برداشت‌های تند و تیز از این بیانیه داشتند که مقام معظم رهبری بعد از مدتی فرمودند منظور من از جوان‌گرایی، پیرزدایی نیست و در برخی از پست‌ها باید افراد مجرب حضور داشته باشند. 

باهنر افزود: حضرت آقا شهید سردار سلیمانی را مثال زدند و فرمودند با اینکه ایشان فردی مسن است و من او را تغییر نمی‌دهم. برخی از پست‌ها همانطور که عرض کردم جای آزمون و خطا نیست. این کارها فقط با ان‌شاءالله حل نمی‌شود؛ خردمندی، نقشه راه، رزومه و تجربه می‌خواهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتصاب عارف و پورمحمدی توسط پزشکیان گفت: امروز درباره این انتصاباتی که انجام دادند من بخواهم اظهار نظر کنم، مصلحت نیست. من انتصاب آقای پورمحمدی را انتصاب خوبی می‌دانم. آقای عارف آدم بسیار خوب، متدین، بی حاشیه‌ و متواضعی هست ولی شبیه خود آقای پزشکیان هست؛ اینکه در رابطه  با کارهای بزرگ، خردمندانه، شجاعانه و جراحی‌های بزرگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد باید منتظر بمانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین