کد خبر: ۹۲۷۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱

اسرائیل باید «سیدحسن نصرالله» را ترور کند

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از این رژیم خواست دبیرکل حزب‌الله لبنان را «ترور» کند.
اسرائیل باید «سیدحسن نصرالله» را ترور کند
آفتاب‌‌نیوز :

پس از سخنرانی امروز سه شنبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان که در آن تاکید کرد مقاومت لبنان قطعا به ترور فرمانده خود «فواد شکر» پاسخ می‌دهد، «بتسلئیل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت این رژیم نباید تردید کند و باید سید حسن نصرالله را «ترور» کند.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیش از این هم خواهان حمله برق‌آسا و ویرانگر علیه حزب‌الله لبنان و این کشور شده بود.

وی در مصاحبه پادکستی در وب‌سایت عبری Ynet درباره پاسخ احتمالی ایران و جنگ این رژیم در نوار غزه و با حزب‌الله لبنان که امروز سه‌شنبه منتشر شد، مدعی شد: جنگ در لبنان باید کوتاه، بسیار شدید و بسیار دشوار باشد و ضربه‌ای ویرانگر به سرعت به حزب‌الله و دولت لبنان وارد شود.

اسموتریچ گفت باید بخشی از تلاش‌های رژیم صهیونیستی در غزه به شمال فلسطین اشغالی منتقل شود و جنگی صورت بگیرد که بر اثر آن منطقه امن به جای فلسطین اشغالی، به جنوب لبنان منتقل شود.

وی در مورد پاسخ احتمالی ایران و حزب‌الله لبنان به ترور شهید هنیه و فواد شکر مدعی شد: منتظر این پاسخ نشستن «اشتباه» است من معتقدم که ما باید در همه زمینه‌ها تهاجمی‌تر و فعال‌تر باشیم، می‌توانستیم صنعت نفت ایران را مدت‌ها پیش فلج کنیم و میلیارد‌ها ضرر وارد کنیم.

وزیر تندرو رژیم صهیونیستی در مورد جنگ این رژیم در نوار غزه هم مدعی شد: ما باید حماس را به طور کامل از نظر نظامی و غیرنظامی نابود کنیم و برای مدت طولانی در آنجا (غزه) بمانیم و کنترل کنیم. از نظر نظامی هیچ بحثی وجود ندارد، بحث مربوط به (حکومت) مدنی (در غزه) است.

اسموتریچ در مورد اینکه آیا رژیم صهیونیستی قادر به کنترل مدنی غزه است یا خیر، گفت رژیم صهیونیستی «قطعا» قادر به انجام این کار است، زیرا غزه اکنون یک منطقه جنگی است و بحث آموزش و نظارت اجتماعی مطرح نیست و تا دو سال آینده آنچه که مورد نیاز است، تامین حداقلی غذا، دارو و تا حدودی بهداشت است. این کاری است که ارتش می‌تواند انجام دهد و ۶ ماه پیش باید انجام می‌داد. اگر رژیم صهیونیستی این کار را انجام دهد مدت زمان جنگ بسیار کوتاه می‌شود.

اسموتریچ همچنین تاکید کرد بدون شهرک‌سازی «امنیتی» وجود ندارد و به گسترش شهرک سازی ادامه می‌دهد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شده بود کشتن دو میلیون فلسطینی در غزه در صورت عدم آزادی اسرای صهیونیستی «عادلانه و اخلاقی» است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین