کد خبر: ۹۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵

فحاشی در محله خزانه به جنایت ختم شد / قاتل بازداشت شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل قتل مردی جوان در محله خزانه خبر داد.
فحاشی در محله خزانه به جنایت ختم شد / قاتل بازداشت شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر یکشنبه هفتم مردادماه، کارکنان انتظامات بیمارستان بهارلو از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که در پی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پای در سردخانه بیمارستان گذاشته و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند. 

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست تحقیقات خود با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر جسم نوک‌تیز به گردنش قربانی جنایت شده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان داد که مقتول دقایقی قبل به‌همراه دو برادر خود با یک مرد جوان اگزوز ساز در محله خزانه درگیر شده است.

ولیپور گودرزی با بیان اینکه بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد، گفت: این فرد خیلی زود شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره انگیزه متهم از ارتکاب جنایت گفت: متهم در اعترافات خود به کارآگاهان گفت که در محله خزانه اگزوزسازی دارد و درگیری آنان پس از فحاشی یکی از برادران مقتول به او آغاز شده است. همین ماجرا جرقه اختلافات را روشن کرده تا اینکه در روز حادثه به‌خاطر اختلافات قبلی با مقتول و برادرهایش درگیر شده و با یک میله تیز که در مغازه داشته، مرتکب قتل شده است. 

وی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین