کد خبر: ۹۲۷۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳

فیاضی، شاگرد مصباح یزدی: علی شریعتی کافر بود / خاتمی شیعه نیست / رفسنجانی هم ملعون است! + واکنش زیدآبادی

ویدیویی از غلامرضا فیاضی، نماینده خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری را ببینید که دکتر علی شریعتی را «لعنت الله علیه» می‌خواند و می‌گوید او یقینا کافر است.
آفتاب‌‌نیوز :

فیاضی همچنین می‌گوید سیدمحمد خاتمی شیعه نیست و آیت الله هاشمی رفسنجانی هم ملعون است و اگر او ملعون نباشد کس دیگری ملعون نیست.

غلامرضا فیاضی، عضو هیأت مدیره موسسه آموزشی امام خمینی، از شاگردان و همفکران مرحوم آیت الله مصباح و از راهبران عقیدتی ‎جبهه پایداری است.

واکنش زیدآبادی به اظهارات شاگرد قدیمی مصباح یزدی: اگر جلوی امثال این روحانی گرفته نشود، فتوای قتل مردم و علمای شیعه را هم صادر خواهند کرد

احمد زیدآبادی در یادداشتی با عنوان «بساط تکفیر و لعن!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «صحبت‌های شیخ غلامرضا فیاضی عضو مجلس خبرگان از خراسان شمالی که در آن دکتر شریعتی را لعن و تکفیر کرده و مرحوم هاشمی و آقای خاتمی را ملعون دانسته است، شاید در نظرِ ناآشنایان به افکار این نوع روحانیون عجیب آید، اما کسانی که آثار گفتاری و نوشتاری آنان را دنبال کرده‌اند، انتظاری جز لعن و تکفیر از آنان ندارند. اینکه یک معمم تکفیری حرف دلش را بزند، به نظر من برای آشنایی جامعه با افکار خشونت‌گرای آنان خیلی هم بد نیست، بد در واقع آن است که چنین تکفیری‌هایی به نهاد‌های رسمی و حساس کشور راه یافته‌اند و قرار است در مورد رهبری کشور تصمیم بگیرند!

بدبختانه از زمانی که غلو و افراط به عنوان یک ارزش در کشور مطرح شده، راه بالا رفتن شماری از اهل تکفیر و تفسیق و لعن از نردبان قدرت هم گشوده شده است! اگر جلوی آزادی عمل این افراد که در جای جای حکومت می‌توان ردی از آنان یافت، از هم اکنون گرفته نشود، فردا روزی آنان فتوای تکفیر و قتل بسیاری از مردم و حتی علمای شیعه را هم صادر خواهند کرد.»

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما