کد خبر: ۹۲۷۵۸۴
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
تبلیغات

معرفی ۳ مدل از صندلی اداری ارزان طبی

از تجهیزات مهمی که در شرکت‌ها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرد صندلی اداری است. اگر صندلی‌های اداری استفاده شده در یک شرکت مطابق با اصول ارگونومیک بدن و اصول استاندارد تولید شده باشند سلامت کارکنان را تضمین کرده و موجب افزایش انرژی و جلوگیری از خسته شدن کارکنان در طول روز می‌شوند. امروزه انواع و اقسام صندلی اداری تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود که در بین آن‌ها صندلی اداری طبی طرفداران زیادی دارد.
معرفی ۳ مدل از صندلی اداری ارزان طبی
آفتاب‌‌نیوز :

ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با سه مدل صندلی اداری ارزان طبی آشنا کنیم و ویژگی‌های هر یک را شرح دهیم، اما قبل از آن به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا باید صندلی اداری طبی بخریم؟ پس اگر به دنبال خرید و مشاهده قیمت صندلی اداری طبی و ارزان هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چرا باید صندلی اداری طبی بخریم؟

معرفی ۳ مدل از صندلی اداری ارزان طبی

کارمندان معمولا به صورت ۸ ساعت در طول روز مشغول کار کردن هستند و روی صندلی می‌نشینند در صورتی که صندلی استاندارد نباشد قطعاً موجب ایجاد مشکلات فیزیکی در آن‌ها شده و راندمان کاری را کاهش می‌دهد. خرید صندلی اداری طبی می‌تواند موجب بالا بردن راندمان کاری، تضمین سلامت بدن کارمندان، افزایش تمرکز و بهره‌وری، پیشگیری از مشکلات جسمی، رفاه کارمندان و تاثیر مثبت بر محیط کار می‌شود.

صندلی‌های اداری طبی دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی هستند و همین مورد موجب تفاوت آن‌ها از سایر صندلی‌های اداری شده است. از جمله ویژگی‌های صندلی‌های طبی می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • قابلیت تنظیم بودن بخش‌های مختلف از جمله ارتفاع، تکیه‌گاه و دسته صندلی متناسب با فرم بدن و راحتی اشخاص
  • طراحی ارگونومیک و حمایت از فرم ستون فقرات و مانع از آسیب رسیدن به مهره‌های گردن و کمر
  • دارای فوم سرد جهت جلوگیری از تعریق
  • دارای چرخ‌های روان در پایه‌های صندلی

آشنایی با ۳ مدل صندلی طبی ارزان

آشنایی با ۳ مدل صندلی طبی ارزان

انواع و اقسام صندلی اداری در بازار موجود است، اما صندلی اداری طبی به دلیل ویژگی‌های خاصی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم محبوبیت بالایی دارد. اگر شما به دنبال خرید صندلی اداری ارزان طبی هستید ما در این بخش شما را با سه مدل محبوب آشنا می‌کنیم.

صندلی مدیریتی t۴۰۰۰

اگر به دنبال خرید صندلی اداری طبی راحت، مقاوم و سبک هستید قطعاً صندلی اداری t۴۰۰۰ انتخاب خوبی برای شما است. این صندلی بر اساس اصول ارگونومیک بدن و استاندارد تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود و با پر کردن تمام کمر حتی اگر فرد ساعت‌ها روی صندلی بنشیند درد‌های موضعی و خستگی نخواهد داشت. برای آسایش و آرامش بیشتر کارکنان در نشیمن پشتی و دست‌ها از متریال نرم و راحت استفاده شده است و به دلیل داشتن قابلیت‌های تنظیم، چون تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی شما می‌توانید متناسب با راحتی خود صندلی را تنظیم کنید.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی t۴۰۰۰

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع و پشتی
  2. قابلیت تنظیم دسته
  3. دوام و کیفیت مرغوب
  4. دارای فوم سرد
  5. دارای مکانیزم دو حالته

صندلی مدیریتی t۵۰۰۰

صندلی مدیریتی t۵۰۰۰ از دیگر صندلی‌های طبی می‌باشد که متناسب با اصول ارگونومیک بدن و استاندارد تولید شده است. این صندلی دارای قابلیت‌های مختلفی، چون قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی و قابلیت تنظیم دسته است در نتیجه از ایجاد درد‌های موضعی و خستگی جلوگیری خواهد کرد. در ساخت نشیمن صندلی مدیریتی t۵۰۰۰ از فوم سرد استفاده شده است که خاصیت ارتجاعی داشته و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کند.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی t۵۰۰۰

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی
  2. قابلیت تنظیم دسته
  3. دوام بالا
  4. دارای فوم سرد
  5. دارای مکانیزم دو حالته

صندلی مدیریتی t۷۰۰

صندلی مدیریت مدل t۷۰۰ از نوع صندلی پشت توری (مش) است و به دلیل داشتن همین ویژگی نسبت به سایر صندلی‌ها تهویه بهتر و قابلیت تنفس بالاتری دارد و از ایجاد تعریق جلوگیری می‌کند. این محصول دارای دسته‌های قابل تنظیم هست و مطابق با راحتی کاربر تنظیم می‌شود. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی سبب می‌شود تا کاربر با توجه به فیزیک بدنی و راحتی خود صندلی را تنظیم کند تا در طول ساعت کاری احساس خوشایندی داشته باشد. مش به کار رفته در این صندلی کاملاً مرغوب است و دوام بسیار بالایی در برابر پارگی دارد.

ویژگی‌های صندلی مدیریتی t۷۰۰

  1. امکان تنظیم پشتی در زاویه‌های مختلف
  2. دارای مکانیزم دو حالته
  3. نشیمنگاه از جنس فوم سرد
  4. دارای پشتی از پارچه مش (پشت توری)
  5. قابلیت تنظیم دسته‌ها
  6. قابلیت تنظیم کفی صندلی و قابلیت تنظیم ارتفاع

نتیجه گیری

استفاده صندلی اداری طبی از مهمترین اقداماتی است که باید مدیران یک شرکت انجام دهند. صندلی‌های طبی متناسب با ارگونومیک بدن ساخته شده و دارای طراحی استانداردی هستند به همین دلیل مانع از ایجاد صدمات و مشکلات جسمی در کارکنان شده و راحتی و رفاه آن‌ها را به دنبال دارند. خرید صندلی ارزان طبی برای یک دفتر، راندمان کاری را بالا می‌برد و تاثیرات مثبت زیادی دارد. در هنگام خرید صندلی اداری ارگونومیک حتماً به بخش‌های مختلف صندلی و جنس آن توجه کنید و خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری انجام دهید که محصولاتی با کیفیت و اصل را به فروش می‌رسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین