کد خبر: ۹۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲

رضایی: اگر مدال المپیک می‌خواهیم باید ورزشکاران تاپ را جدا کنیم

ورزشکار المپیکی ایران در کانوی تک‌نفره ۱۰۰۰ متر گفت: برای المپیک باید ورزشکاران نخبه و سطح اول را جدا کرد و با برنامه‌ریزی مناسب آنها را آماده حضور در این بازی‌ها کنیم.
رضایی: اگر مدال المپیک می‌خواهیم باید ورزشکاران تاپ را جدا کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمد نبی‌رضایی امروز (چهارشنبه) به رغم تلاش قابل توجه از صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کانوی تک‌نفره ۱۰۰۰ متر المپیک پاریس بازماند. وی در این خصوص اظهار داشت: در قایقرانی مدت زیادی طول می‌کشد تا به رکورد مطلوب برسید. ما از سنین پایه شروع می‌کنیم و از سن ٢۵ سالگی به بعد به رکورد‌های مورد نظر می‌رسیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی‌های آسیایی رکورد‌های خوبی نداشتم و تا بعد از بازی‌های آسیایی که زمان کمی هم بود تمریناتم را ادامه دادم و در عرض ۴ ماه توانستم از چهارمی آسیا به نفر اول سهمیه المپیک این قاره برسم و طلا بگیرم. بعد از آن هم حدود دو ماه بیشتر برای المپیک فرصت نداشتم.

نبی‌رضایی افزود: اگر در المپیک مدال می‌خواهیم باید ورزشکاران نخبه، اول و دوم را جدا کنیم، ٢ تا یا ٣ سال از بازی‌های آسیایی، از لیگ و یا هر رقابت دیگر جدا کنیم و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و در کمپ‌های حرفه‌ای با ورزشکاران عنوان‌دار جهان تمرین کنند و این نیاز به زمان دارد، اما امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و روی آن‌ها کار شود. به هر صورت ما چیزی از ورزشکاران دیگر کم نداریم و امیدوارم در المپیک بعدی مدال کسب کنم.

سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک به طور رسمی از پنجم مرداد آغاز شده و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد. کاروان کشورمان با ۳۹ ورزشکار و ۴۰ سهمیه در این رقابت‌ها شرکت حضور دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین