کد خبر: ۹۲۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل در غرب تهران خبر داد.
انهدام باند سرقت از خانه‌ها در غرب تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از منزل و دریافت شکایت مالباخته به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض قرار گرفت و آنان در گام نخست طی تحقیق از مالباخته متوجه شدند که زبا تخریب در ورودی وارد پارکینگ ساختمان شده و از انباری واحد مربوط به مالباخته تعدادی لاستیک خودرو و تجهیزات خودرو را به سرقت برده و متواری شده‌اند. 

وی ادامه داد: با تحقیقات محلی و بازبینی دوربین‌های محدوده جغرافیای جرم مشخص شد که سرقت توسط اعضای باندی پنج نفره انجام شده است. در ادامه نیز ماموران موفق شدند مشخصات خودرو‌هایی را که سارقان با آن در محل سرقت حاضر شده بودند شناسایی کنند. پس از آن نیز ماموران با تطبیق پرونده‌های مشابه در نهایت موفق شدند مشخصات و همچنین هویت متهمان را شناسایی کنند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اضافه کرد: ماموران کلانتری باغ فیض در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع اقدامات میدانی و پلیسی گسترده خود را آغاز کردند و در ادامه موفق شدند مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی قراردهند. در همین راستا نیز بلافاصله هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های انجام عملیات دریافت شد و سرانجام اعضای این باند پنج نفره در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

افشار با بیان اینکه مخفیگاه متهمان نیز مورد بازرسی قرار گرفت، گفت: در جریان بازرسی ماموران از مخفیگاه متهمان یک عدد دستگاه برش سرامیک، سه عدد جعبه ابزار، چهار دوربین مداربسته، چهار حلقه رینگ و لاستیک و مجموعه کاملی از آلات و ادوات سرقت کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهمان درجریان بازجویی‌های انجام شده به ده‌ها فقره سرقت از منازل مردم در غرب تهران اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: این افراد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان درحال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین