کد خبر: ۹۲۷۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

مبینا نعمت‌زاده برابر حریف چینی شکست خورد و به فینال نرسید

ملی پوش تکواندو ایران که با دو پیروزی به دیدار نیمه نهایی این رشته در بازی های المپیک راه پیدا کرده بود برابر حریفی از چین شکست خورد و باید برای مدال برنز مبارزه کند.
مبینا نعمت‌زاده برابر حریف چینی شکست خورد و به فینال نرسید
آفتاب‌‌نیوز :

ملی پوش تکواندو ایران که با دو پیروزی به دیدار نیمه نهایی این رشته در بازی‌های المپیک راه پیدا کرده بود برابر حریفی از چین شکست خورد و باید برای مدال برنز مبارزه کند.

 مبینا نعمت زاده تکواندوکار وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره بازی‌های المپیک به مصاف «گینگ گو» از چین را رنگینگ ۶ المپیک، نایب قهرمان سال ۲۰۲۳ جهان، قهرمان سال ۲۰۲۲ آسیا، برنز بازی‌های آسیایی هانگژو و یک نقره و دو برنز گرندپری‌ها رفت.

نعمت زاده در این دیدار راند اول را ۴ بر یک به حریف خود واگذار کرد. این در حالی بود که او با یک امتیاز از تکواندوکار چینی پیش بود. در راند دوم حریف چینی ۶ بر ۳ به پیروزی رسید تا در مجموع ۲ بر صفر برنده این مبارزه شود.

نعمت زاده برای صعود به نیمه نهایی ابتدا «تاو میشله» از لسوتو و را در دو راند متوالی شکست داد و سپس «آدرینا ایگلسیز» از اسپانیا نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو و دارنده مدال برنز جهان ۲۰۲۳ جهان را نیز طی دو راند شکست داده بود.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور به مدت چهار روز در کاخ «گرندپله» شهر پاریس برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین