کد خبر: ۹۲۷۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱

درخواست دارنده مدال المپیک از مسعود پزشکیان/ اجازه بدهید به دانشگاه بروم

نعمت‌زاده که دومین مدال تاریخ زنان ایران در بازیهای المپیک را بدست آورد گفت: از رئیس جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند چون بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم. درسم هم خوب است اما بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.
درخواست دارنده مدال المپیک از مسعود پزشکیان/ اجازه بدهید به دانشگاه بروم
آفتاب‌‌نیوز :

مبینا نعمت‌زاده پس از کسب مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: خیلی دوست داشتم رنگ مدالم بهتر باشد، تمام تلاشم را می‌کنم در المپیک بعدی رنگ مدالم را طلایی کنم. برای این مدال خیلی جنگیدم. از کسانی که من را حمایت کردند، مردم، کادرفنی تیم ملی و فدراسیون تشکر می‌کنم. خانواده‌ام من را دعا کردند و پدرم کربلا است. قبل از اینکه به المپیک بیایم با امام زمان (عج) عهد بسته بودم مدالم را به مردم ایران و امام زمان تقدیم کنم.

او ادامه داد: از مردم می‌خواهم دعا کنند ناهید کیانی فردا بتواند مدال طلا بگیرد، چون من و ناهید خیلی برای المپیک تلاش کردیم.
دوست داشتم رنگ مدالم طلا باشد مردم خوشخال‌تر شوند، اما نشد و شرمنده شدم.

نعمت‌زاده که دومین مدال تاریخ زنان ایران در بازی‌های المپیک را بدست آورد، همچنین گفت: از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم من را در دانشگاه قبول کنند، چون بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم. درسم هم خوب است، اما بخاطر المپیک نتوانستم کنکور بدهم.

او همچنین در مورد مسابقه نیمه نهایی با چین گفت: داور بازی را خراب کرد. توانایی زدنش را داشتم. حریف اسپانیایی خیلی خوب بود و وقتی او را بردم مطمئن بودم طلا می‌گیرم. متأسفانه نشد و کمی بازی را از دستم در آوردند.

منبع: روزنامه ستاره صبح

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین