کد خبر: ۹۲۷۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹

سپاهان بدون رامین و شهریار؛ سپاهان بدون ستاره

در دیدار شب گذشته تیم سپاهان مقابل شباب الاهلی امارات جای خالی رامین رضاییان و شهریار مغانلو، ستاره‌های فصل گذشته این تیم به شدت احساس شد تا هواداران این تیم بیشتر از همیشه حسرت نداشتن آن‌ها را بخورند.
سپاهان بدون رامین و شهریار؛ سپاهان بدون ستاره
آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته تیم سپاهان یکی از تیم‌های خوب و هماهنگ لیگ برتر کشورمان بود که بازیکنان تاثیرگذاری در آن حضور داشتند. اما تعدادی از این بازیکنان تاثیرگذار که می‌توان گفت شاکله اصلی این تیم را تشکیل می‌دادند در پایان مسابقات لیگ بیست و سوم از این تیم جدا شدند و در جمع زردپوشان اصفهانی حضور ندارند.

از رامین رضاییان، میلاد زکی پور، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو می‌توان به عنوان مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته تیم سپاهان نام برد که با هماهنگی و حضور این بازیکنان، تیم سپاهان توانست فصل نسبتا موفق را سپری کند.

با توجه به اینکه مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته تیم سپاهان در پست‌های حساسی بازی می‌کردند می‌توان گفت تاکتیک این تیم نیز بر اساس حضور این بازیکنان طراحی شده بود و گل‌های زیادی با عملکرد این بازیکنان ساخته و به ثمر رسید.

گل‌های فصل گذشته تیم سپاهان با عملکرد مستقیم رامین رضاییان در سمت راست، میلاد زکی پور در سمت چپ، فرشاد احمدزاده در پست وینگر و همچنین شهریار مغانلو در خط حمله به ثمر رسید. بیشتر این گل‌ها با حرکت از سمت رامین رضاییان و تمام کنندگی شهریار مغانلو زده شد که می‌توان گفت این دو بازیکن ستون گلزنی تیم سپاهان را تشکیل می‌دادند.

با جدایی رامین رضاییان و شهریار مغانلو، تیم سپاهان، صالح حردانی و جواد آقایی پور را جذب کرد تا بتواند جای خالی این دو بازیکن را پر کند. اما در بازی شب گذشته مقابل شباب الاهلی دیدیم حردانی و آقایی پور فرسنگ‌ها با کیفیت رضاییان و مغانلو فاصله دارند و نتوانستد تاثیری در جهت موفقیت زردپوشان اصفهانی داشته باشند. حتی یکی از گل‌های تیم شباب الاهلی با اشتباه مستقیم صالح حردانی زده شد تا هواداران تیم سپاهان بیشتر از پیش حسرت نبود رامین رضاییان، ستاره فصل گذشته تیم خود را بخورند.

باخت شب گذشته تیم سپاهان باعث شد تا هواداران تیم استقلال متوجه شوند چه مهره تاثیرگذاری به تیم خود اضافه کرده‌اند که می‌تواند فصل آینده یکی از ستارگان بی، چون و چرای لیگ باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین