کد خبر: ۹۲۷۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

علیرضا سرلک تا پاریس رفت و کشتی نگرفت!

علیرضا سرلک که چند روز قبل صاحب سهمیه ۵۷ کیلوگرم المپیک شد، به خاطر نرسیدن به وزن کشی از جدول مسابقات حذف شد!
علیرضا سرلک تا پاریس رفت و کشتی نگرفت!
آفتاب‌‌نیوز :

چند روز قبل بود که خبر رسید به دلیل مصدومیت کشتی گیر صربستانی، سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد هم به ایران رسیده و با تلاش فدراسیون علیرضا سرلک خیلی زود ویزا و بلیت فرانسه را دریافت کرد و راهی المپیک شد.

اما از همان ابتدا مشخص بود که با توجه به آماده نبودن این کشتی گیر و غیبت او در تمرینات آماده سازی، سرلک کار دشواری هم برای رسیدن سر وزن و هم رقابت با بهترین‌های دنیا دارد. 

با این حال فدراسیون این ریسک را پذیرفت و سرلک حتی در جدول مسابقات هم قرار گرفت و باید طبق قرعه مقابل ری هیگوچی از ژاپن در دور نخست کشتی می‌گرفت. 

اما در حالی که قرار بود سرلک بامداد امروز به پاریس برسد و در وزن کشی و بعد از آن در مسابقه اش شرکت کند، خبر رسید که او از دور مسابقات حذف شده است.

فدراسیون کشتی در این خصوص نوشت: بلیت این کشتی گیر برای ساعت ۱۲ روز چهارشنبه تهیه شد که به دلیل لغو شدن پروازها، در نهایت این کشتی گیر ساعت ۱۸ تهران را به مقصد پاریس ترک کرد، اما با توجه به تأخیر و لغو پروازها، این کشتی گیر صبح امروز به شهر پاریس رسید و علیرغم اینکه سفیر ایران در فرانسه شخصا برای رساندن این کشتی گیر در فرودگاه حضور یافت و به صورت ویژه این کشتی گیر عازم دهکده بازی‌ها شد، اما با توجه به اینکه یک ساعت دیر‌تر از موعد مقرر به محل وزن کشی رسید، اتحادیه جهانی وی را مقابل نماینده ژاپن بازنده کرد و نماینده کشورمان حذف شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین