کد خبر: ۹۲۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۱

نسخه سه‌بعدی «پت پستچی» روی پرده سینماها می‌رود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شخصیت دوست‌داشتنی «پت پستچی» با تبدیل شدن به قهرمان یک انیمیشن سه‌بعدی سال 2011 روانه پرده سینماهای جهان می‌شود. 

گاردین به نقل از روزنامه میرر انگلیس اعلام کرد که قرار است نامه‌رسان محبوب منطقه «کامبریای بریتانیا» در داستان فیلم سینمایی «پت پستچی» با حضور در یک برنامه استعدادیابی تلویزیون مانند سوزان بویل یکشبه ره صد ساله برود و همگان را تحت تاثیر صدای شگفت‌انگیز خود قرار بدهد.

پت پس از آنکه به نقل محافل و رسانه‌های بریتانیا تبدیل می‌شود، باید میان شهرت و حاشیه‌ها و جنجال‌های آن و ادامه زندگی و کار در روستایی ساده و صمیمی یکی را انتخاب کند. در این میان مشکلاتی هم برای جس گربه پت پستچی به وجود می‌آید و حیوان بیچاره رقیبی قدرتمند پیدا می‌کند که متعلق به یک مدیر پستی مرموز است.

«اندرو کر» از شرکت کلاسیک میدیا که تهیه‌کننده نسخه سینمایی «پت پستچی» است، از تولید آن به روش «موشن کپچر» ـ شبیه مجموعه تلویزیونی پخش‌شده از BBC ـ خبر داد، اما اعلام کرد برای جذاب‌تر کردن فیلم از تصاویر رایانه‌ای و جلوه‌های ویژه سه‌بعدی هم استفاده می‌شود. او به میرر گفت: «فیلم یک اتفاق هیجان‌انگیز برای طرفداران پت خواهد بود».

«پت پستچی» از زمانی که نخستین بار در 1981 روی آنتن تلویزیون بریتانیا رفت، به مجموعه و شخصیتی محبوب در سراسر دنیا تبدیل شده که این محبوبیت همچنان ادامه دارد. جالب اینکه پت در کشورهایی چون چین، ایران و فیلیپین هم به نمایش درآمده و در همه جا شهرتی به یک اندازه داشته است.

این نخستین بار نیست که پستچی آرام اما ماجراجوی روستایی «گریندیل» در منطقه «کامبریا» از نقش همیشگی خود خارج می‌شود. سال گذشته هم این شخصیت کارتونی ناچار شد در یک مجموعه تازه راهی منطقه پستی شهر «پنکستر» شود و در آنجا با استفاده از تجهیزات پیشرفته مانند چرخبال به مشتریان خود خدمات پستی ارائه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین