کد خبر: ۹۲۷۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸

مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: بر اثر ریزش دیواره‌های چاه، یک مقنی فریمانی زیر خاک مدفون شد و جان خود را ازدست داد.
مدفون شدن مقنی فریمانی زیر خروار‌ها خاک
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسن نیکومنش اظهار کرد: امروز پنج شنبه ۱۸ مردادماه، در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع حادثه برای یک مقنی در عمق چاه، بلافاصله گروه‌های امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه در روستای عباس‌آباد از توابع روستای احمدآباد خزایی در ۴۴ کیلومتری شهر فریمان اعزام شدند. 

وی افزود: آتش‌نشانان به محض حضور در محل، مشاهده کردند یک مقنی، حین حفاری در عمق ۹ متری زمین، دچار حادثه شده و با ریزش دیوار‌های چاه بر روی او، مقنی زیر حدوداً ۳ متر خاک مدفون شده است.

نیکومنش ابراز کرد: با توجه به خطرآفرین بودن مکان حادثه و امکان ریزش دیواره‌های چاه، ضمن رعایت نکات ایمنی و حفاظتی با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی و به کار گیری دو دستگاه لودر، یک دستگاه تراکتور بیل‌دار و یک بیل بکو در عملیاتی نفس‌گیر و طاقت فرسا موفق به خارج کردن این فرد از عمق زمین شد.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های بالینی تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل، فوت این مقنی به دلیل شدت حادثه تایید و جسد او به سردخانه منتقل و محل حادثه پس از کشیدن نوار خطر تحویل عوامل انتظامی شد که انجام این عملیات حدود ۳ ساعت زمان برد. 

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان افزود: به گفته شخص دوم در محل حادثه، محل کندن چاه چند روز قبل توسط بیل گود شده بود و حدود ۲۰۰۰ لیتر آب داخل گودال جهت سهولت گودبرداری ریخته شد که این خود باعث سست شدن خاک و ریزش دیوار‌های آن شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین