کد خبر: ۹۲۷۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
یک مدال قطعی دیگر برای ایران

مهران برخورداری فینالیست شد

مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک، حریف کره‌ای خود در مرحله نیمه‌نهایی را شکست داد و راهی فینال شد.
مهران برخورداری فینالیست شد
آفتاب‌‌نیوز :

مهران برخورداری نماینده تیم ملی تکواندو ایران در وزن ۸۰- کیلوگرم بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در مرحله نیمه نهایی به مصاف «سئو گیون وو» از کره جنوبی رفت. برخورداری که در رقابت‌های گرنداسلم این کره‌ای را شکست داده بود، مجدد موفق به شکست او شد.

در راند نخست این مبارزه برخورداری با نتیحجه ۴ به ۲ مغلوب حریف کره‌ای خود شد. در راند دوم، اما برخورداری موفق به کسب برتری ۱۳ بر ۹ شد. در ادامه این مبارزه و در راند سوم هم برخورداری به برتری ۱۲ بر ۸ رسید و بدین ترتیب با پیروزی ۲ بر یک در مجموع این مبارزه، فینالیست شد.

برخورداری دور نخست «جسوربک» از ازبکستان و قهرمان سال ۲۰۲۴ آسیا را دو بر یک شکست داد و در مبارزه دوم و در یک پیکار سخت و نفس گیر برابر «سیمونه آلیسو» از ایتالیا با رنکینگ یک دنیا، دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان، سه طلا و دو برنز قهرمانی اروپا و سه طلا و یک نقره گرندپری ۲ بر یک در راند شماری صاحب برتری شد و به نیمه نهایی صعود کرد.

مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و تا روز شنبه ۲۰ مردادماه پیگیری خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین