کد خبر: ۹۲۷۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳

امام جمعه شیراز: یک زن اروپایی به ایران آمده و بحث ازدواج همجنس بازان را مطرح کرده

امام جمعه شیراز گفت: ملت ایران از هیچ کس و هیچ چیز به جز خدا نمی‌ترسند، این حرف مصداق آیه سیزدهم سوره توبه است که از خدا باید بترسیم و کسی که از خدا می‌ترسد از هیچ چیز دیگر نمی‌ترسد.
امام جمعه شیراز: یک زن اروپایی به ایران آمده و بحث ازدواج همجنس بازان را مطرح کرده
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به سیاست‌های کلی رهبری در سیاست‌های کلی برنامه هفتم در خصوص تقویت بنیه دفاعی به منظور ارتقا بازدارندگی، گفت: مسلماً همه ما به امنیت، استقلال و عظمت کشور علاقه‌مند هستیم و از طرف دیگر دشمن هیچ وقت آرام نخواهد نشست و به تعبیر قرآن کریم در آیه ۲۱۷ سوره بقره دشمن دائماً با شما می‌جنگد تا اگر بتواند شما را از دینتان برگرداند و به کمتر از این رضایت نمی‌دهد. ما باورمان این است که دینمان حق است و نمی‌توانیم دست از دین برداریم بنابراین باید با کمال جدیت مراقبت کنیم تا دشمن نتواند به ما لطمه بزند وگرنه تا آخر جلو می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به این موضوع که رهبر معظم انقلاب فرمود دوره بزن در رو گذشته است و اگر بزنید می‌خورید، تصریح کرد: این جمله برای این است که بازدارندگی تکمیل شود و بگویند هم سلاحش را دارند و هم جرأت و شجاعت برخورد با هر قدرتی در این جهان را دارند و در مقابل آن‌ها با توکل به خدا می‌ایستند و پوزه هر دشمنی از دشمنان خدا را به خاک می‌کشند.

آیت الله دژکام در ادامه به برگزاری کنگره سرداران و با ۱۵ هزار شهید سرافراز استان فارس در چند ماه آینده در شیراز، افزود: این نشان دهنده آن است که این ملت از هیچکس و هیچ چیز به جز خدا نمی‌ترسد، مصداق آیه سیزدهم سوره توبه " أَتَخْشَوْنَهُمْ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ"، از خدا باید بترسیم و کسی که از خدا می‌ترسد از هیچ چیز دیگر نمی‌ترسد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه دشمن در تلاش است این عزت و عظمت اسلامی را که با خون هزاران شهید به دست آورده‌ایم را از شما بگیرد و شما را ذلیل کند، افزود: برادران و خواهران ایمانی مراقب باشید اگر بازدارندگی قوی ایجاد نکنیم طمع دشمن هر روز بیشتر می‌شود. این وظیفه ماست و وظیفه ملی، میهنی، دینی، اسلامی، عقلی و انسانی ماست و از هر جهت وظیفه داریم.

امام جمعه شیراز در خطبه دوم نماز جمعه به اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم کشور، گفت: بحث خانواده در اسلام از مسائل بسیار مهمی است که به نظر می‌رسد ما از اهمیت آن غافل می‌شویم. بنده می‌خواندم که یک زن اروپایی به بهانه کار‌های مربوط به سازمان ملل به ایران آمده و در سخنرانی‌های خود بحث ازدواج همجنس بازان را مطرح کرده است که این اتفاق برای جامعه ما رنج آور است که چنین افرادی وسط جمعیت ما می‌آیند و به آن‌ها اجازه داده می‌شود تا از این حرف‌های مزخرف را بزنند، باید به مسئله خانواده خیلی توجه کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین