کد خبر: ۹۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
خبر خوشحال کننده برای «اینزاگی»

مهدی طارمی پیش‌بینی‌ها را بهم زد

رسانه‌های نزدیک به باشگاه اینتر خبر دادند که مهدی طارمی به دیدار هفته اول سری آ برابر جنوا خواهد رسید.
مهدی طارمی پیش‌بینی‌ها را بهم زد
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی لژیونر ایرانی که به تازگی به تیم فوتبال اینتر در «سری آ» ایتالیا پیوسته است هفته گذشته در جریان تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد.

باشگاه اینتر در این خصوص اعلام کرده بود که آزمایش‌های مهدی طارمی حاکی از آن است که او از ناحیه عضله دوسر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است. به همین دلیل این احتمال وجود داشت که این بازیکن هفته‌های اول سری آ را از دست بدهد.

اما پایگاه خبری «fcinter ۱۹۰۸» که نزدیک به باشگاه اینتر است امروز جمعه نوزدهم مرداد خبر داد که روند بهبود مهدی طارمی پیشرفت قابل توجهی داشته است و به نظر می‌رسد که این بازیکن برای دیدار نخست اینتر در سری آ مقابل جنوا آماده خواهد بود.

«مارکو آرناتوویچ» دیگر مهاجم مصدوم اینتر هم که در شرایط مشابه با طارمی قرار دارد احتمالاً به دیدار هفته اول می‌رسد.

به گفته این رسانه، بازگشت این مهاجم کلیدی برای سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بسیار مهم است چرا که «لائوتارو مارتینز» هم به تازگی از تعطیلات تابستانی برگشته و در آمادگی کامل قرار ندارد. از زمانی که طارمی دچار مصدومیت شده است اینتر در گلزنی در دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل با مشکل مواجه شد. طارمی در ۳ بازی تدارکاتی پیش فصل برای اینتر ۵ گل به ثمر رساند.

اما این تیم در دو دیداری که طارمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت برابر پیزا به تساوی یک به یک رسید و از الاتحاد عربستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین