کد خبر: ۹۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

حمله روسیه به سوپرمارکتی در اوکراین

مقامات اوکراینی مدعی شدند که در حمله روسیه به یک سوپرمارکت در منطقه دونتسک که تحت کنترل روسیه قرار دارد، دست کم ۱۰ نفر کشته و ۳۵ دیگر زخمی شدند!
حمله روسیه به سوپرمارکتی در اوکراین
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، مقامات اوکراینی مدعی شده‌اند که در پی حمله روسیه به شهر «کوستیانتینفکا» در منطقه دونتسک که به روسیه الحاق شده است، دست کم ۱۰ نفر جان باخته‌اند.

وزیر کشور اوکراین مدعی است که این حمله به آتش‌سوزی منجر شد که هم‌اکنون مهار شده است. در تصاویر و ویدئو‌هایی که از سوی مقامات و رسانه‌های اوکراینی منتشر شده، ابر‌هایی از دود سیاه از ساختمان محل اصابت موشک‌های مسکو برخاسته است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در شبکه «ایکس» مدعی شد: روس‌ها یک سوپرمارکت معمولی و یک اداره پست را هدف گرفتند. مردم زیر آوار دفن شده‌اند! امدادرسانی و عملیات آواربرداری برای خارج کردن بازماندگان جریان دارد.

وادیم فیلاشکین، فرماندار این منطقه مدعی است که روسیه از آتش توپخانه استفاده کرده، اما اندکی بعد مدعی شد که حمله با موشک هوا به زمین ایکس ۳۸ انجام شده است. «نووا پوشتا» بزرگ‌ترین شرکا پست خصوصی اوکراین اعلام کرده که دفتر مرسولات در سوپرمارکت مذکور در این حمله خسارت دیده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین