کد خبر: ۹۲۷۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۴

سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات شدید اسرائیل، اجرایی خواهد شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر مجازات حتمی رژیم صهیونیستی، انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین شهید هنیه را به معنای تداوم راه مقاومت دانست.
سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات شدید اسرائیل، اجرایی خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که دستورات رهبری درباره مجازات شدید اسرائیل و گرفتن انتقام خون شهید اسماعیل هنیه واضح و صریح است.

فدوی به شبکه خبری المیادین گفت که دستورات رهبر انقلاب به بهترین شکل ممکن، اجرا خواهد شد و این وظیفه کنونی ایران است.

وی درباره انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین شهید هنیه هم تأکید کرد: «انتخاب السنوار به این معنی است خط مقاومتی که حماس آغاز کرده، تا پایان ادامه خواهد داشت».

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه هم امروز در پیامی به یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس انتخاب وی را تبریک گفت و تصریح کرد: عروج شهید اسلام سردار اسماعیل هنیه را تسلیت عرض میکنم. شهید هنیه واقعاً از رهبران دلاور مقاومت اسلامی و شخصیتی ارزشمند و متین بود که در جهان اسلام وحدت ایجاد کرد.

قآنی همچنین تأکید کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند وظیفه خود می‌دانیم که انتقام خون ایشان را برای این حادثه تلخ در جمهوری اسلامی بگیریم. تردیدی نیست که خون این شهید بزرگوار بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.

جمهوری اسلامی ایران پس از ترور شهید هنیه، تأکید کرده است که قطعا به این جنایت رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد؛ هر چند صهیونیست‌ها دست به دامن آمریکا، غرب و کشور‌های عربی منطقه شده‌اند تا تهران را از این پاسخ قاطع منصرف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین