کد خبر: ۹۲۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲

مدیرعامل استقلال: می‌خواهیم اصالت را برگردانیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد وضعیت پیشروی این تیم صحبت کرد.
مدیرعامل استقلال: می‌خواهیم اصالت را برگردانیم
آفتاب‌‌نیوز :

 کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با رادیو جوان و برنامه ۴۴۲، درباره شرایط این تیم در فاصله یک هفته تا شروع لیگ ۲۴ اظهار داشت: من ابتدا از کادرفنی سال قبل و آقا سید پورموسوی تشکر کنم. وقتی یک تیم از لیگ یک شروع می‌کند، زمان برای تیم صعود کرده زمان خوبی نیست و تیمی مانند استقلال خوزستان بحث بودجه و بحث توانمندی مالی را باید مدیریت کند. ما از نظر آب و هوایی و سخت افزار نمی‌توانیم بازیکنان نامدار جذب کنیم، ولی با این حال آقا سید پای تیم ماندند و باید از آن‌ها تشکر کنم.

او ادامه داد: من وقتی حرف می‌زنم مورد نقد قرار می‌گیرم، ولی وقتی ۱۶ سال کار کردی و وقتی می‌دانی قرار نیست یک چهره ایرانی جدید وارد چرخه مربیان شود، شرایط فرق می‌کند. وقتی یک سرمربی تصمیم می‌گیرد کار نکند، ما باید دنبال یک آدم جدید بگردیم و لذا تصمیم گرفتیم به سراغ گزینه خارجی برویم. چندین گزینه را بررسی کردیم و رزومه‌های زیادی را مطالعه کردیم که انتخاب خوبی داشتیم و ورود ایشان می‌تواند روی فوتبال ایران اثرگذار باشد.

بابادی درباره هدف‌گذاری تیم استقلال خوزستان نیز تاکید کرد: وقتی هزینه می‌کنیم و بازیکن و سرمربی خارجی جذب می‌کنیم، نگاهمان نگاه پدیده شدن شاید نباشد، ولی به عنوان تیمی که آخرین قهرمان غیر تهرانی لیگ است، می‌خواهیم به عنوان یک تیم بااصالت کاری کنیم که دوباره به اصالت اصیل فوتبال خوزستان برگردیم.

وی افزود: من مشکلات را می‌پذیرم و تمام مسئولیت فنی یک تیم بر عهده سرمربی است، اما من قطعا شاید می‌توانستم در جذب بازیکنان بهتر عمل کنم یا شاید مشاور بهتری برای آقای پورموسوی باشم.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین