کد خبر: ۹۲۸۰۸۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

رامین رضاییان در استقلال در کار مورد علاقه شریک پیدا کرد

استقلال در فصل جدید چند بازیکن متخصص در ضربات آزاد خواهد داشت.
رامین رضاییان در استقلال در کار مورد علاقه شریک پیدا کرد
آفتاب‌‌نیوز :

با پیوستن رامین رضاییان به استقلال و سابقه خوبی که در نواختن ضربات آزاد دارد، او به انتخاب اول نکونام تبدیل شد و هواداران از او انتظار گلزنی این ضربه‌ها را خواهند داشت.

استقلال در دو فصل اخیر نتوانسته است گلی از روی ضربات کاشته به ثمر برساند و آخرین گل آبی‌ها را مهدی مهدی‌پور در لیگ بیست و یکم و در هفته آخر وارد دروازه سپاهان شد و بعد از آن عملکرد چندان موفقی روی این ضربات نداشتند مگر با ارسال روی دروازه و سرزنی بازیکنان دیگر!

استقلال در سال‌های اخیر از داشتن یک ایستگاهی‌زن شش‌دانگ محروم بود، وریا غفوری در سال‌هایی که با پیراهن آبی در مسابقات حاضر بود توانست گل‌هایی را روی این ضربات به ثمر برساند. قبل‌تر از آن نیز امید ابراهیمی با ضربه‌های سهمگین و سرور جپاروف با ضربه‌های فنی گل‌هایی را از روی ضربه شروع مجدد برای آبی‌پوشان زدند، البته آبی‌ها بازیکنانی مانند محمد نوازی، میلاد میداووی، فریدون زندی، مجتبی جباری را هم در تیم خود داشتند که هرکدام استاد زدن ضربات آزاد بودند، آن‌ها سبک‌های خاصی در زدن ضربات آزاد داشتند و هر بار که به پشت توپ می‌رفتند، تیم مقابل خطر گل خوردن را احساس می‌کردند، محمود فکری نیز در سال‌های دورتر از ایستگاهی‌زن‌های قهار آبی‌ها بودند که حتی در دربی هم موفق به گلزنی از روی این ضربات شدند.

در فصل جدید، اما ضربات آزاد استقلال مدعیان زیادی دارد، رامین رضاییان، گائل کاکوتا، جلال‌الدین ماشاریپوف و میلاد زکی‌پور که ضربات سمت راست را با سبک خاص خود به سمت دروازه شلیک می‌کند بازیکنانی هستند که مدعی خواهند بود، باید دید استقلالی‌ها در لیگ بیست و چهارم ضربات آزاد را به چه شکل بین خود تقسیم خواهند کرد و در نهایت کدام بازیکن مسئولیت نواختن ضربات آزاد و پنالتی را برعهده خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین