کد خبر: ۹۲۸۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰

بازی پرسپولیس شاید تنها بازی با VAR هفته اول

دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در حالی در اراک برگزار خواهد شد که احتمال استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی هم وجود دارد.
بازی پرسپولیس شاید تنها بازی با VAR هفته اول
آفتاب‌‌نیوز :

 با خریداری چهار دستگاه و تجهیزات کمک داور ویدئویی حالا ورزشگاه اراک هم صاحب این سیستم شده است.

در حال حاضر یک دستگاه در مرکز تیم‌های ملی، یک دستگاه در ورزشگاه آزادی، یک دستگاه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و چهارمین دستگاه VAR در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مستقر و تجهیزات مربوط به آن نصب شده است.

از آنجایی که خبری از برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی نیست و سپاهان در هفته اول لیگ برتر یبیست و چهارم میزبان نخواهد بود، ورزشگاه اراک می‌تواند با سیستم کمک داور ویدئویی از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن پذیرایی کند.

البته این مهم منوط به تأیید سیستم امکانات نصب شده در ورزشگاه اراک است و چنانچه لایسنس استفاد از این امکانات صادر شود، دیدار پرسپولیس - ذوب آهن شاید تنها دیداری از هفته اول لیگ جدید باشد که با این تجربه تازه برگزار می‌شود.

تائیدیه لایسنس امکانات نصب شده در ورزشگاه اراک توسط نمایندگان فیفا اتفاق می‌افتاد. این نمایندگان امروز (جمعه) قرار است به تهران بیایند و فردا مسابقه‌ای با حضور تیم امید آلومینیوم اراک و یکی از تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه اراک برگزار شود تا سیستم کمک داور ویدئویی در حضور نمایندگان فیفا تست شود و چنانچه در این تست مشکلی پیش نیاید این امکان در بازی قهرمان فصل قبل لیگ برتر مقابل ذوب آهن به صورت رسمی استفاده خواهد شد.

دیدار پرسپولیس و ذوب آهن روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد که پرسپولیس در این مسابقه میزبان خواهد بود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین