کد خبر: ۹۲۸۱۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: جناحی نیستم / نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: من فرد جناحی نیستم و از تمامی نیرو‌هایی که علاقه‌مند به کمک به دولت و مجلس هستند و توان دارند، دعوت به همکاری می‌کنم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: جناحی نیستم / نمایندگان را روی چشم خود می‌گذاریم
آفتاب‌‌نیوز :

شهرام دبیری در مراسم معارفه خود به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و تودیع سید محمود حسینی‌پور سرپرست معاونت پارلمانی دولت سیزدهم اظهار کرد: وظیفه معاونت پارلمانی وظیفه خیلی سنگین و حساسی است که باید بتواند تعامل میان دو ارکان نظام یعنی قوه مجریه و مقننه را برقرار کند. مجلس از ارکان بسیار مهم نظام است و نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم هستند که از مردم رای گرفتند تا این‌که ضمن وضع قوانین و نظارت بر قوانین پیگیر کار‌ها و مشکلات مردم باشند و باید برای این موضوع اهمیت خاصی قائل شویم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور به من بسیار تاکید کردند که حتما باید سعی کنیم ارتباط سازنده و تعامل و همدلی خیلی خوبی با نمایندگان مجلس داشته باشیم. آقای پزشکیان فرزند مجلس است و آقای عارف هم در مجلس و هم در دولت فعالیت داشتند و بر امور مجلس و دولت اشراف دارند. همه باید تلاش کنند که تعامل خوبی بین مجلس و دولت در زمینه رای اعتماد و در مراحل بعد در زمینه تهیه و ارائه لایحه شکل بگیرد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور تلاش کرد که به صورت فراجناحی کابینه را تهیه کند و در این مسیر از نظرات جناح‌های سیاسی مختلف استفاده کرده است و امیدوارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رویکرد مثبت به لیست وزرای پیشنهادی داشته و حمایت جدی از کابینه داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در این دوره چهار ساله می‌خواهیم با هم کار کنیم. دولت و مجلس در ابتدای شکل‌گیری قرار دارند و از این لحاظ جوان است و باید ۴ سال با هم کار کنند. ما تلاش می‌کنیم در تمام مراحل در کنار نمایندگان مجلس باشیم و نمایندگان را روی چشم خود نگه می‌داریم. من هم فرد جناحی نیستم و از تمامی نیرو‌هایی که علاقه‌مند به کمک به دولت و مجلس هستند و توان دارند، دعوت به همکاری می‌کنم. نگاه جناحی و سیاسی نداریم و مبنای کار ما فقط خدمت به مردم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین