کد خبر: ۹۲۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

بازی بزرگی که پرسپولیس باخت/ ستاره خارجی سرخ‌ها را سر کار گذاشت؟

همان روزی که عطیه‌الله اعلام کرد تمایلی برای حضور در ایران ندارد باید قید حضور او در پرسپولیس را می‌زد.
بازی بزرگی که پرسپولیس باخت/ ستاره خارجی سرخ‌ها را سر کار گذاشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی عطیه‌الله خیلی راحت با استفاده از نام پرسپولیس وقت کشت و درنهایت به همان تیمی‌منتقل شد که دوست داشت. عطیه‌الله از همان روز اول به پرسپولیسی‌ها و همین طور گاریدو و ایوب العمود اعلام کرد تمایلی برای حضور در ایران ندارد و طبق نظر خود و خانواده‌اش می‌خواهد در مصر فوتبال بازی کند. شاید در همان مقطع پرسپولیس باید این گزینه را نادیده می‌گرفت و شرایط انتقال ژولت ناج مدافع ملی‌پوش مجارستانی یا هر گزینه دیگری را فراهم می‌کرد. اما از آن جایی که عطیه‌الله خواهان زیادی بین هواداران داشت، مدیریت پرسپولیس زمان بیشتری را برای برآورده کردن خواسته آن‌ها به عطیه‌الله اختصاص داد. غافل از این که امروز و با نهایی شدن انتقال عطیه‌الله به الاهلی، هواداران مدیریت را سیبل قرار داده‌اند و مثل تمام چند ماه اخیر با هر اتفاقی به رضا درویش حمله کرده‌اند.

در این میان نباید از نقش برخی افراد سودجو گذشت که با برخی شانتاژ‌های خبری بین برخی خبرنگاران و ادمین‌ها و حتی برخی بلاگرها، سعی کردند عطیه‌الله را همچنان گزینه نزدیک به پرسپولیس مطرح کنند. چرا که همین ۱۰ روز قبل باشگاه پرسپولیس از جذب این بازیکن ناامید شد و مذاکرات خوبی را با باشگاه پوشکاش برای جذب ژولت ناج انجام داد، اما همین افراد از طریق فضای مجازی بار دیگر نام عطیه‌الله را مطرح کرده و مدعی شدند باشگاه الاهلی دیگر تمایلی برای جذب این بازیکن ندارد و بهترین فرصت در اختیار باشگاه پرسپولیس است تا این مراکشی را جذب کند. خبر‌های پشت سر هم باعث شد تا شرایط باز به نفع این بازیکن عوض شود. درحالی که عطیه‌الله و گروهش فقط به دنبال این بودند تا باشگاه الاهلی را برای جذبش در تنگنا قرار دهد و مبلغ بالاتری را از این باشگاه دریافت کند.

کار حتی به جایی رسید که گروهی در فضای مجازی مدعی شدند توافق‌نامه امضا شده و باعث شدند تا هوادار پرسپولیس با باور این خبر که قرارداد امضا شده منتظر رونمایی از این بازیکن بودند درحالی که نه قراردادی امضا شده بود و نه قرار بود امضا شود. فقط و فقط ادعای ایجنت‌ها و گروه رسانه‌ای بود که در این مدت ضربه‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس زدند و هواداران پرسپولیس هم هرگز متوجه نیت این افراد نشد که اگر غیر از این بود امروز باید به جای حمله‌های تکراری به باشگاه پرسپولیس و مدیریت این باشگاه، یک بار برای همیشه تکلیف این نفرات و نفرات رسانه‌ای‌اش را روشن می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین