کد خبر: ۹۲۸۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

یکه‌تازی "رحمان بی‌رحم" در پاریس با صعود به نیمه نهایی المپیک

آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران با شکست قاطع حریف خود از آلبانی راهی مرحله نیمه نهایی المپیک پاریس شد.
یکه‌تازی
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های ۲ وزن پایانی کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان و نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

عموزاد پیش از این در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر  به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

در دیدارهای مهم این وزن اسماعیل موسوکایف کشتی‌گیر روسی‌الاصل مجارستان و دارنده مدال طلای جهان در دومین مبارزه نیز با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۳ از سد حاجی‌علی‌اف از آذربایجان گذشت و راهی نیمه نهایی شد تا حریف رحمان عموزاد شود.

پیش از این امیرعلی آذرپیرا دیگر نماینده ایران در ۲ وزن پایانی المپیک پاریس، در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم، برابر احمد تاج‌الدین‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین و دارنده مدال طلای جهان با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد.

تاج‌الدینوف در دور دوم هم یرگالی از قزاقستان را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه یافت. حریف تاج‌الدینوف در نیمه نهایی کایل اسنایدر آمریکایی است که تورس کوبایی را ۵-۰ شکست داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین