پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۹۲۸۲۲۲
۱۸:۰۵
۱۴۰۳/۰۵/۲۰

زواری: از کسی در استقلال ناراحت نیستم

زواری: از کسی در استقلال ناراحت نیستم
بازیکن تیم فوتبال هوادار می‌گوید تلاش می‌کند امسال بهترین عملکرد را داشته باشد.
۱۸:۰۵
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،

محمد حسین زواری، بازیکن هوادار در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم اظهار کرد: آقای رحمتی مربی خوبی هستند و ثابت کرده‌اند هرجایی بوده‌اند با جوانان بیشتر کار کرده‌اندو امسال هم ما تیم جوان‌تری داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا دوست دارد دوباره به استقلال برگردد هم گفت: انگیزه زیادی دارم و تلاش می‌کنم که بهترین عملکردم را برای هوادار داشته باشم.

وی درباه وضعیت باشگاه صنعت نفت آبادان هم گفت: آبادان شهر خوبی است و پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم به این تیم رسیدگی شود.

زواری درباره اینکه آیا در استقلال از کسی ناراحت است یا خیر هم گفت: نه، از کسی ناراحت نیستم و برای آن‌ها آروزی موفقیت می‌کنم.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha