کد خبر: ۹۲۸۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲

از حمله اسرائیل به مدرسه التابعین غزه وحشت کردم

دیوید لمی وزیر خارجه انگلیس شنبه در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین غزه گفت که از این حمله «وحشت‌زده» شده و اسرائیل باید از قوانین بشردوستانه بین‌المللی تبعیت کند.
از حمله اسرائیل به مدرسه التابعین غزه وحشت کردم
آفتاب‌‌نیوز :

لمی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از حمله نظامی اسرائیل به مدرسه التابعین و مرگ دلخراش مردم وحشت‌زده شدم.

وی با بیان اینکه «اسرائیل باید از قوانین بشردوستانه بین‌المللی تبعیت کند» افزود: ما به آتش‌بس فوری برای حفاظت از غیرنظامیان، آزادی همه گروگان‌ها (اسرا) و پایان محدودیت‌ها بر ورود کمک‌ها [به غزه]نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی نمازگزاران فلسطینی را هنگام نماز صبح در مدرسه التابعین در محله «الدرج» در شهر غزه بمباران کرد که در جریان آن دستکم ۱۰۰ فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حدود ۲۰۰ شهروند فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه بامداد شنبه در واکنش به شهادت بیش از ۱۰۰ نفر در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در محله الدرج در غزه اعلام کرد که مسئولیت این جنایت هولناک با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

این جنایت با محکومیت گسترده جهانی مواجه شده است. همچنین الجزایر از شورای امنیت سازمان ملل خواست برای بررسی و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار نمازگزاران آواره فلسطینی در مدرسه التابعین در محله الدرج غزه تشکیل جلسه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین