کد خبر: ۹۲۸۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷

انتصابات جدید رئیس جمهور؛ از رئیس بنیاد شهید تا معاون امور زنان

مسعود پزشکیان دیروز در احکامب، رئیس بنیاد شهید، رئیس انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را منصوب کرد.
انتصابات جدید رئیس جمهور؛ از رئیس بنیاد شهید تا معاون امور زنان
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان دیروز در احکامب، رئیس بنیاد شهید، رئیس انرژی اتمی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را منصوب کرد.

رئیس‌جمهور در حکمی سعید اوحدی را به‌سمت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

سعید اوحدی پیش از این سابقه معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش و ریاست سازمان حج و زیارت را در کارنامه داشته است.

او در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم نیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و در دولت سیزدهم هم معاونت وزیر میراث فرهنگی و گردشگری را به عهده داشت.

رئیس جمهور با صدور حکمی مهندس محمد اسلامی را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد.

همچنین مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

محمد اسلامی متولد ۱۳۳۵ در شهر اصفهان و فوق لیسانس مهندسی راه و ساختمان است که ریاست سازمان انرژی اتمی در دولت سیزدهم، وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم، استانداری مازندران، معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و مدیرعاملی شرکت صنایع هواپیماسازی ایران را در سوابق اجرایی خود دارد.

رئیس‌جمهور با صدور حکمی، «حسین افشین» را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور» منصوب کرد.

«مسعود پزشکیان» در حکم انتصاب «حسین افشین» به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، تاکید کرده است: «امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.»

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور با صدور حکمی «زهرا بهروزآذر» را به سمت «معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده» منصوب کرد. بهروزآذر پیش از این و در دوره شهرداری حناچی، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران بود و در انتخابات شورا‌های ۱۴۰۰ نیز در لیست اصلاح‌طلبان قرار داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین