کد خبر: ۹۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

سقوط جرثقیل در مجاورت ساختمان شهرداری تهران + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک جرثقیل سنگین در مجاورت ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد.
سقوط جرثقیل در مجاورت ساختمان شهرداری تهران + عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی گفت: حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شنبه یک دستگاه جرثقیل آتش نشانی که مشغول جابجا کردن یک دستگاه موتور سنگین ژانراتور در مجاورت ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بود در خیابان حافظ سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در این حادثه که در کوچه بن بست رخ داد ۲ نفر دچار مصدومیت نسبتا شدید شدند که توسط عوامل اورژانس برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه هیچ گونه خسارت و تخریب به ساختمان معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران وارد نشده است، گفت: به دلیل سقوط بدنه دکل جرثقیل بر روی یک ساختمان ۸ طبقه مسکونی، حدود ۲ تا ۳ متر از دیواره این ساختمان دچار آسیب شد، اما هیچ گونه ریزش و تخریب جدی در این ساختمان مسکونی و ساختمان معاونت فنی و عمرانی نداشتیم.

وی تاکید کرد: تنها ۲ آتش نشان در انتهای ساختمان حضور داشتند که مصدوم روانه بیمارستان شدند؛ به دلیل اینکه محل حادثه در یک کوچه بن بست بود هیچ گونه گره ترافیکی در محل نداشتیم.

به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران، عوامل این سازمان در محل مشغول ایمن سازی هستند و احتمالا تا ۲ ساعت آینده این عملیات به پایان برسد.

سقوط جرثقیل در مجاورت ساختمان شهرداری تهران + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین